Announcement

Collapse
No announcement yet.

Funderingar över HU med BT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Funderingar över HU med BT

    Hej.

    Är på jakt efter en HU för att byta ut original som sitter i min 9000 -97.
    Har kikat runt lite och har fastnat för Alpine CDE-133BT, det jag gillar med den är att den inte har en överdriven design utan smälter in hyfsat med bilens övriga instrument och att jag hört bra saker om Alpine.

    Det jag undrar över är hur pass bra de billigare modellerna i sortimentet låter?
    Finns ju CDE-134BT om man lägger till dryga tusenlappen men jag behöver inte de extra lågnivå-utgångarna eller filter.

    Kanske ni har några andra förslag på HU som skulle passa mig?
    Vill ha möjligheten att para ihop med telefonen för att lyssna på musik och ta emot samtal. AUX och USB på fronten är ett plus!

    /Anton

  • #2
    Re: Funderingar över HU med BT

    Originally posted by Antonn
    Hej.

    Är på jakt efter en HU för att byta ut original som sitter i min 9000 -97.
    Har kikat runt lite och har fastnat för Alpine CDE-133BT, det jag gillar med den är att den inte har en överdriven design utan smälter in hyfsat med bilens övriga instrument och att jag hört bra saker om Alpine.

    Det jag undrar över är hur pass bra de billigare modellerna i sortimentet låter?
    Finns ju CDE-134BT om man lägger till dryga tusenlappen men jag behöver inte de extra lågnivå-utgångarna eller filter.

    Kanske ni har några andra förslag på HU som skulle passa mig?
    Vill ha möjligheten att para ihop med telefonen för att lyssna på musik och ta emot samtal. AUX och USB på fronten är ett plus!

    /Anton
    Hej,

    Det sitter samma EQ- och förstärkare i CDE-131R, CDE-133BT, CDE-134BT (3 x lågn), CDE-135BT(4V x 3 på lågnivån) och CDE-136BT (3 x lågn), så du har inget att oroa dig över
    Svensk importör/generalagent av:

    Alpine, MTX, Caliber, Macrom, Streetwires, Dynamat

    Best European Distributor 2011 - Alpine

    Comment


    • #3
      Re: Funderingar över HU med BT

      Originally posted by 12 Volt Sverige View Post
      Hej,

      Det sitter samma EQ- och förstärkare i CDE-131R, CDE-133BT, CDE-134BT (3 x lågn), CDE-135BT(4V x 3 på lågnivån) och CDE-136BT (3 x lågn), så du har inget att oroa dig över
      Härligt Då får det bli en sån!
      Tack för svaret

      Comment

      Working...
      X