Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bas i skidfacket tips tack :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bas i skidfacket tips tack :)

Första inlägget

Ja som rubriken lyder jag tänkte sätta en bas i skidfacket på min bil en bmw 530 e34 och då undrar jag om nån har tips vad man skulle kunna sätta för bas där har kikat lite på DLS basar men jag har verkligen noll koll på open air basar så gärna tips vad man skulle kunna slänga in =)

Re: Bas i skidfacket tips tack

Originally posted by Soulsoap
    Första inlägget

Ja som rubriken lyder jag tänkte sätta en bas i skidfacket på min bil en bmw 530 e34 och då undrar jag om nån har tips vad man skulle kunna sätta för bas där har kikat lite på DLS basar men jag har verkligen noll koll på open air basar så gärna tips vad man skulle kunna slänga in =)
    Bättre att Bygga en bandpasslåda och köra porten genom Skidluckan ?

Comment

Hade tänkt att köra helt utan låda och vill bara ha en bas i skidfacket har sett en som hade en dls 10" bas igenom skidfacket,jag själv har noll koll på biljud så jag behöver tips på en bas 8"eller10" som man kan sätta i där men det här med att montera som jag tänkt det måste man ha en så kallad open air bas då?

Comment

Originally posted by Soulsoap View Post
        Hade tänkt att köra helt utan låda och vill bara ha en bas i skidfacket har sett en som hade en dls 10" bas igenom skidfacket,jag själv har noll koll på biljud så jag behöver tips på en bas 8"eller10" som man kan sätta i där men det här med att montera som jag tänkt det måste man ha en så kallad open air bas då?
        dls oa isf men skulle som sagt bygga låda för bäst resultat

Comment

Jo säkert bättre resultat med låda men jag vill som sagt inte ha det! jag ville ha tips på lämplig bas till skidfacket så det är bara dsl som kör med open air bas ?

Comment

DLS OA-serie är nog det enda som funkar där.
            Min byggen: Saab 9-5 Soundtjeck 130dB Polk/Momo M5 PV 444

Comment

Okey tack för svaret ja men då för jag köra på en dls 10a eller 8a där

Comment

Working...
              X