Hej!
Provspelade lite i bilen idag efter en del ombyggnad
Gick väl ganska bra förutom att basen ej fick någon signal, så det ska jag klura lite på. Sedan så tyckte jag att middarna i dörrarna inte gick ner på låga frekvenser.
Det är en 9-3a från 01 och det sitter dubbla cdt es 6.5or i varje dörr, 2 vägskit så de går på filter.
Är det känsligt hur tät dörren är för att man ska uppleva middarna rätt?
Dom spelar öppet i dörren och jag har inte tätat den något specielt än då jag bara skulle testa så grejerna lät
Så det är i stora hål rakt ut i kupén liksom.
Man såg att middarna rörde sig vid lägre frekvenser, men det lät i princip ingenting! Tyckte det verkade skumt
Kan det verkligen bli så stor skillnad när jag tätat dörren helt?
Feedback? Kom inte och säg att jag är dum som inte har tätat osv för det ska jag göra, som sagt, provspelade bara
I övrigt så verkade det grymt, med riktigt skön klang!
Provspelade lite i bilen idag efter en del ombyggnad
Gick väl ganska bra förutom att basen ej fick någon signal, så det ska jag klura lite på. Sedan så tyckte jag att middarna i dörrarna inte gick ner på låga frekvenser.
Det är en 9-3a från 01 och det sitter dubbla cdt es 6.5or i varje dörr, 2 vägskit så de går på filter.
Är det känsligt hur tät dörren är för att man ska uppleva middarna rätt?
Dom spelar öppet i dörren och jag har inte tätat den något specielt än då jag bara skulle testa så grejerna lät
Så det är i stora hål rakt ut i kupén liksom. Man såg att middarna rörde sig vid lägre frekvenser, men det lät i princip ingenting! Tyckte det verkade skumt
Kan det verkligen bli så stor skillnad när jag tätat dörren helt? Feedback? Kom inte och säg att jag är dum som inte har tätat osv för det ska jag göra, som sagt, provspelade bara

I övrigt så verkade det grymt, med riktigt skön klang!

Comment