Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips på under sätet/tunn/liten bas/låda passiv/aktiv 6,5-10"?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Tips på under sätet/tunn/liten bas/låda passiv/aktiv 6,5-10"?

Ska också påbörja bygge i baljan hade jag tänkt, men det är lite skillnad på bil iofs.. 9-5 sc vs. supra mk3 ;D

Comment

9-5 är bra bilar, har haft några såna =). Har jobbar med Saab under några år tills nyligen då vi gick över till annat så man kan en del om dem. Har en rosrfri 9000 cde turbo & en Volvo 360 att sladda runt med nu också utöver Supran. Till hösten får det bli en rejälare/nyare bruksbil är det tänkt varpå en Saab 9-3sc typ 2007 ligger bra till.
      ((I GENESIS))

Comment

Originally posted by infectious View Post
        9-5 är bra bilar, har haft några såna =). Har jobbar med Saab under några år tills nyligen då vi gick över till annat så man kan en del om dem. Har en rosrfri 9000 cde turbo & en Volvo 360 att sladda runt med nu också utöver Supran. Till hösten får det bli en rejälare/nyare bruksbil är det tänkt varpå en Saab 9-3sc typ 2007 ligger bra till.
        Lustigt, har haft både en 9000 och 360 Dock en CSE Turbo, även den rostfri

9-3an efter faceliften är äckligt snygg, enligt mig.. Tyvärr är den lite för liten för min del med tvillingar under året och tvillingvagn som precis går in i 9-5an

Comment

Working...
        X