Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cerwin-Vega - hur låter dem?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cerwin-Vega - hur låter dem?

Jag är nyfiken på om Cerwin-Vegas mobila sortiment levererar någon spelglädje? Jag vet att det inte är något för välljud men hur låter det Ni som lyssnat på dem?

EDIT: Jag har ett par 6.5" CW monitorer hemma och dem spelar så in åt h-vete med rätt förstärkare. Så lite hopp har jag även på deras övriga sortiment.
    Last edited by Psycho_Squid; November 29, 2009, 14:09.
    sigpic

Re: Cerwin-Vega - hur låter dem?

Originally posted by Psycho_Squid View Post
    Jag är nyfiken på om Cerwin-Vegas mobila sortiment levererar någon spelglädje? Jag vet att det inte är något för välljud men hur låter det Ni som lyssnat på dem?

EDIT: Jag har ett par 6.5" CW monitorer hemma och dem spelar så in åt h-vete med rätt förstärkare. Så lite hopp har jag även på deras övriga sortiment.
    Polaren har en Stroker 12". Tycker den låter bra och det är gott med tryck med för att vara i en BMW Coupé. Dock har nya strokern blivit mycket dyrare jämfört med den gamla. Gamla 12" gav han typ 3K, för den nya får du ge typ 8,8K :/

Comment

Har inte hört de nya basarna men det jag hört innan av märket brukar vara Party.
      Octan
      Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
      Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

OctanAudio
      Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
      Fegens Vandrarhem

Bilstereoblog
      Team Ljudbyggaren

Comment

Mmm, "party" stämpeln lär sitta i än idag. Någon som vet hur deras midbas/mellanregister/diskant låter?
        sigpic

Comment

har dom gamla stroker 10" tycker d e rätt bra party i dom åxå
          // Benny

Dom bästa grejorna och bästa supporten får du hos http://ljudbyggaren.se

Audi A4 avant

Comment

Originally posted by Psycho_Squid View Post
            Mmm, "party" stämpeln lär sitta i än idag. Någon som vet hur deras midbas/mellanregister/diskant låter?
            Lyssnade på min kompis cerwin vega V-max kit och fy vad det lät illa , inte bra alls.

Jmf då emot GZ kit (blå kona) och dem lät mycket bättre.

Cerwin-vegas område är helt klart basar , som sagt party basar

Den bästa som dem har gjort är utan tvekan stroker PRO , den låter nice

Comment

Working...
            X