Re: Lådförslag till Coral XPL 12
Inte om den ska spela högt, i övrigt är det en smaksak kan man säga. Ljudet kan låta litegrann "mjukare" med dämpmaterial, men vissa tycker att basen blir aningen "slöare".
Inte om den ska spela högt, i övrigt är det en smaksak kan man säga. Ljudet kan låta litegrann "mjukare" med dämpmaterial, men vissa tycker att basen blir aningen "slöare".

Comment