Announcement

Collapse
No announcement yet.

Harman kardon?.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Harman kardon?.

    Någon som testat Harman/ kardon`s steg dom med plexiglasskivan på ena sidan?.

    exempel på modellbeteckning CA 280.CA 5250.CA 1500M.

    Isåfall hur låter dom?.

    Bara lite nyfiken.
    Last edited by Välljudsfantast; November 5, 2009, 21:14.

  • #2
    Re: Harman kardon?.

    Undrar detta med, misstänker dock att det är samma grejer som JBL och Infinity =)

    Såg förövrigt en bild på ett av stegen på Nårdik, på filter inställningen där det ska stå FLAT står det FALT istället ^^,

    Comment


    • #3
      Re: Harman kardon?.

      när jag frågade om detta så fick jag svaret: Harman kardon hade bland det bästa förstärkarna som finns på mitten av 90talet, så de vet vad de gör och är välkända på hemstereo marknaden. Minns ni PVs honda?? (ni som höll på med bilstereo på mitten av 90 talet inte ni som gick i årskurs3)

      och jag vet att hemma förstärkarna är väldigt bra, om sen bilgrrejerna är lika bra kan jag däremot inte svara på.

      Comment


      • #4
        Re: Harman kardon?.

        Harman international är stora och har en hel del i sortimentet. Det är nog ingen orimlig tanke att det är väldigt lika steg som JBLs.

        De gamla TC-stegen var något heeelt annat. Fiina grejjer.
        /tycker Erik.

        Comment


        • #5
          Re: Harman kardon?.

          Originally posted by Välljudsfantast View Post
          Någon som testat Harman/ kardon`s steg dom med plexiglasskivan på ena sidan?.

          exempel på modellbeteckning CA 280.CA 5250.CA 1500M.

          Isåfall hur låter dom?.

          Bara lite nyfiken.
          Har ett Ca5250, och det låter riktigt bra enligt mig, samt är det väldigt fint i bakrutan
          Orka stava rett.

          Comment

          Working...
          X