Announcement

Collapse
No announcement yet.

JL audio w7 omkoning

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JL audio w7 omkoning

Är det någon någonsin som fått prisuppgifter på detta?
    Jag har en 8w7 som spolen är trasig på och hade gärna konat om den men eftersom den måste till USA på omkoning så känns det nästan billigare att köpa en ny direkt.. Ska det vara så svårt att ha ett kontor i europa som också kan kona om?!
    Basen i sig gillar jag enormt men ja kommer inte köpa en igen, ifall nu samma sak skulle hända igen..(Steget skickade ut likström)

Re: JL audio w7 omkoning

Originally posted by darki3 View Post
    Är det någon någonsin som fått prisuppgifter på detta?
    Jag har en 8w7 som spolen är trasig på och hade gärna konat om den men eftersom den måste till USA på omkoning så känns det nästan billigare att köpa en ny direkt.. Ska det vara så svårt att ha ett kontor i europa som också kan kona om?!
    Basen i sig gillar jag enormt men ja kommer inte köpa en igen, ifall nu samma sak skulle hända igen..(Steget skickade ut likström)

Det är bara att kasta skiten för den svenska argenturen kan inte kona om tyvärr.

MVH//Björn

www.dbakuten.se

Comment

Japp jag vet, jag har kollat med dem..kan bara inte förstå hur ett så stort märke inte kan erbjuda vettig service i europa..

Comment

Japp jag vet, jag har kollat med dem..kan bara inte förstå hur ett så stort märke inte kan erbjuda vettig service i europa..
        Tycker det samma!!

Vi har nog kastat över 100kg W7 basar tyvärr........

MVH//Björn

www.dbakuten.se

Comment

Grattis till en ny chips skål..
          sigpic

Comment

i usa kostar det ju lika mycket att kona om som att köpa en ny med har ja då sett på vissa forum.. dem är inte speciellt nöjda över detta där med och jl har förlorat många kunder pga det.. så pass dyra element ska man ju kunna repa tycker man..
            Last edited by sjobas; October 29, 2009, 12:21.

Comment

Bojkotta JL Får väl bli en dd1508 igen istället

Comment

Bojkotta JL Får väl bli en dd1508 igen istället
                Det kommer en 508 inom kort med för alla som vill ha en DD 8" för mindre effektbehov

Comment

Working...
                X