Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lådvolym MDS Dynamic Power PDS300R

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lådvolym MDS Dynamic Power PDS300R

tjenare ska hjälpa polaren med att bygga om hans celica inför köpenhamn nu på fredag.

ska hinna bygga låda för 4 st MDS Dynamic Power PDS300R basar, koppla in flera steg, gjuta en cover i hela skuffen för basarna, 4st 6,5" coax och skärmar.

Jag själv är jävligt kass på att räkna ut volymer på lådor och hoppas därför ifall någon här på forumet skulle kunna räkna ut hur många liter lådan behöver vara på.

kommer köra den sluten.

som sagt lådvolymen till 4st MDS Dynamic Power PDS300R 12"

sticker iväg vid 4-5 tiden så det hade varit underbart om någon skulle kunnat ge mig svaret innan dess.

skulle jag inte hinna få hjälp med det innan dess så får gärna den vänliga själen som räknar ut det skicka ett mess eller slå en signal så man vet hur stor lådan behöver vara.

kommer drivas med MINST 2st Dynamic monoblock klass-D 2000WMAX

tacksam för hjälp

//Robin
    0732527413
    TEAM BROSSAN

SM 2:a i outlaw på Easca SM

Re: AKUT HJÄLP!!!! Lådvolym

Originally posted by Clarran View Post
    tjenare ska hjälpa polaren med att bygga om hans celica inför köpenhamn nu på fredag.

ska hinna bygga låda för 4 st MDS Dynamic Power PDS300R basar, koppla in flera steg, gjuta en cover i hela skuffen för basarna, 4st 6,5" coax och skärmar.

Jag själv är jävligt kass på att räkna ut volymer på lådor och hoppas därför ifall någon här på forumet skulle kunna räkna ut hur många liter lådan behöver vara på.

kommer köra den sluten.

som sagt lådvolymen till 4st MDS Dynamic Power PDS300R 12"

sticker iväg vid 4-5 tiden så det hade varit underbart om någon skulle kunnat ge mig svaret innan dess.

skulle jag inte hinna få hjälp med det innan dess så får gärna den vänliga själen som räknar ut det skicka ett mess eller slå en signal så man vet hur stor lådan behöver vara.

kommer drivas med MINST 2st Dynamic monoblock klass-D 2000WMAX

tacksam för hjälp

//Robin
    0732527413
    Jag räknar inte på volymer, men gissar på att du ska stå med luckan öppen och då kan det vara lämpligt med en mindre volym på lådan tex 35 liter per bas. Gör en låda per steg. Alltså har du två steg så ha basarna som drivs av respektive steg i en separat del av lådan. Fyra steg - fyra lådor tex. Sluten låda är rätt förlåtande och iochmed att luckan är öppen så får man inget "stöd" av volymen i bagaget. Då kan det vara bra om stödet kommer från lådan genom att ha ganska liten volym.
    sigpic

-C5 2008 -SQuse-
    -Citroen -making mechanics out of men since 1919-

Comment

Re: AKUT HJÄLP!!!! Lådvolym

japp det ska demas för fullt

som sagt jag har dålig koll på stora lådorna ska vara.

vet inte riktigt ifall jag ska slänga in 2 eller 4st monoblock:S
      kan ta flera basar me ifall det skulle vara så:P

har nästan fria händer

hoppas på att det ska vara så liten volym som helst för kommer bli rätt så trångt då jag ska in me 3 stora batterier, 4-6st steg och sen lådorna plus skärmar och coaxialer.

flera tips?
      TEAM BROSSAN

Comment

Re: Lådvolym MDS Dynamic Power PDS300R

25 liter
        sigpic

-C5 2008 -SQuse-
        -Citroen -making mechanics out of men since 1919-

Comment

Re: Lådvolym MDS Dynamic Power PDS300R

kör ca 23-25 liter per bas dubbla lådor.
          ska provspelas ikväll tänkte jag.

har lite saker kvar att göra.
          kommer kanske lägga upp en lite tråd i projekt senare så alla får se hur det blev
          TEAM BROSSAN

Comment

Working...
          X