såg ett snabbt reklaminslag om et tvpogram om db-drag. DD-Peter va med man jag missade helt när de skulle sändas??? någon som har bättre koll än mig??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DB på tv??
Collapse
X
-
Re: DB på tv??
Originally posted by Extra KimSkulle vara 4 olika filmer av nån gammal tant, den första skulle vara 4 November, vet inte om det var den om billjud dock.
Såg ut att ha varit filmat 2001(?) Duetten var med och den finska röda polon från team Koharanen eller vad de nu hette.
Det var inte Peter utan Thomas "Naughty Tee".
Sen e jag mer nyfiken, de va på svt2 va? inget namn på de så man kanske kan söka fram de på hemsidan??
-
Originally posted by Extra KimSkulle vara 4 olika filmer av nån gammal tant, den första skulle vara 4 November, vet inte om det var den om billjud dock.
Såg ut att ha varit filmat 2001(?) Duetten var med och den finska röda polon från team Koharanen eller vad de nu hette.
Det var inte Peter utan Thomas "Naughty Tee".
En fin film om bilhobbyns "lite udda" individerFinns även att köpa på välsorterade DVD webshoppar har jag sett, kanske som en perfekt julklapp
Last edited by Naughty Tee; October 25, 2009, 18:39.
Comment
-
Originally posted by Naughty Tee View PostHmm kan det vara den fina SVT dokumentären Hela Bilen ni syftar på.
En fin film om bilhobbyns "lite udda" individervälsorterade
Jag är ju fullt normal och inte ett dugg udda!sigpic
What does not kill you, simply makes you.........stranger.
Comment
-
-
Originally posted by Naughty Tee View PostBra det, staten kan behöva lite mer intäkter så de kan göra fler fina dokumentärer
Det är ju sånt här som är kul att titta på!
En del saker var bättre förr i alla fall!sigpic
What does not kill you, simply makes you.........stranger.
Comment
-
Enligt svt.se
Kunskapskanalen onsdag 4 / 11
21.05
Hela bilen
Vad kan man göra med en bil? Släppa den från hög höjd, bränna upp däcken och köra rakt ut i en sjö. I denna skruvade dokumentär av Jenny Bergman och Malin Skjöld möter vi Stina, Lars och Fredrik som ägnar sina bilar lite mer uppmärksamhet än vi andra.
Från 2002. Även i K 6/11
Textat sid. 793
Comment
-
Originally posted by Stickan View PostEnligt svt.se
21.05
Hela bilen
Vad kan man göra med en bil? Släppa den från hög höjd, bränna upp däcken och köra rakt ut i en sjö. I denna skruvade dokumentär av Jenny Bergman och Malin Skjöld möter vi Stina, Lars och Fredrik som ägnar sina bilar lite mer uppmärksamhet än vi andra.
Från 2002. Även i K 6/11
Textat sid. 793Kan även upplysa att Jassa Langford finns med på filmen
Last edited by Naughty Tee; October 25, 2009, 19:21.
Comment
-
Originally posted by Stickan View PostEnligt svt.se
21.05
Hela bilen
Från 2002. Även i K 6/11
Textat sid. 793ser vi fram imot
Comment
Comment