Announcement

Collapse
No announcement yet.

Råd/tips vid plastning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Råd/tips vid plastning

    Jag hade tänkt bygga om de befintliga så att jag får plats med 2st 6.5" i varje dörr. Så jag antar att det hamnar under förstärka dörrar

    Blir nog som sagt inga slutna lådor då det inte finns plats för det =(
    För mycket är lagom

    Comment


    • #17
      Re: Råd/tips vid plastning

      Var på biltema idag och köpte lite grejer men jag blev så osäker på vilken väv jag ska ha så jag köpte ingen :O

      www.biltema.se 36-071 eller 25-2131?

      Borde ju vara den första då det står att den andra är för armering utav epoxy?
      För mycket är lagom

      Comment


      • #18
        Re: Råd/tips vid plastning

        36-071 ska det va

        Comment


        • #19
          Re: Råd/tips vid plastning

          en till fråga. om man köpter 5 liter polyester ska man köpa 100g hädare då?

          Comment


          • #20
            Re: Råd/tips vid plastning

            Det gjorde jag, och det är ju så att det ska räcka enligt vad jag läste på burken
            För mycket är lagom

            Comment


            • #21
              Re: Råd/tips vid plastning

              härligt en som inte kunde om plastning svarade på en fråga om plasting Det gillar vi tack för svaret så imorgon ska det plastas om man kan ta sig till biltema (om man ej är bakis)
              men hur långt har du kommit med dina dörr sidor då???

              Comment


              • #22
                Re: Råd/tips vid plastning

                hahah jag har inte kommit så långt.. Har bara ritat lite på dörren så jag vet på ett ungefär vart grejorna ska sitta. Är ett par veckor innan jag ska hem och bygga på bilen nu, blir troligen till jullovet nää nu ska jag sova, lääääääääääänge! (så jag inte blir bakis) godnatt!
                För mycket är lagom

                Comment


                • #23
                  Re: Råd/tips vid plastning

                  Är det någon som har plastat den där lilla delen av tyg i en SAAB 9000? Den som dörröppnaren sitter i.

                  Funderar på att plasta in 2 st 6,5" där nämligen och ville veta om det blir bra eller inte. Rent spontant känns det så
                  Hopp, ska man göra nu då?

                  Comment

                  Working...
                  X