Hur bra låter Kicker stegen? Funderar på ett ZX550.2 eller ZX850.2 till mitt Amega Q-Comp 60. Använder idag ett Genesis 4ch, så kraven är ganska höga på steget om det ska bytas.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kickersteg Vs Välljud?
Collapse
X
-
Re: Kickersteg Vs Välljud?
Hänger inte med Genesis-steget i ljudkvalitet. Men bra kraft och kontroll.Octan
Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

OctanAudio
Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
Fegens Vandrarhem
Bilstereoblog
Team Ljudbyggaren
-
Nya dualmono är ett hett tips. Samma fina ljud som dmx fast mindre effekt. Kom i ny genration nu :-)sigpic
Ljudstudion i växjö
Tel 0470 62120
JL Audio. Focal. Amega. Audison. Alpine. Kenwood. Hertz. Sony. Kicker. Audioanalogue. PSB. Leadaudio. Nuvo. Canton. Integra. Marantz. Elac. Velodyne.
Comment
-
Varför vill du byta?!Originally posted by F.Trybom View PostHur bra låter Kicker stegen? Funderar på ett ZX550.2 eller ZX850.2 till mitt Amega Q-Comp 60. Använder idag ett Genesis 4ch, så kraven är ganska höga på steget om det ska bytas.SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
Har du sett dom som finns på Blocket?Originally posted by F.Trybom View PostFunkar men skulle inte skada med mer effekt. Överst på listan står 2 st Miniblock
PierreSEASTREAMS GARAGE
ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !
Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!
Comment
-
-
Du menar Kicker va?Originally posted by jonash View PostMer kontroll tror jag inte. Men helt andra egenskaper.
PierreSEASTREAMS GARAGE
ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !
Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!
Comment
-
Jag tror inte att kontrollen på konan skiljer sig ett smack emellan dem två.Originally posted by Horsyhorse View PostDu menar Kicker va?
Pierre
Däremot skiljer andra saker, och i mina öron till fördel för Genesis.SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment

Comment