Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skiss baselement

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Skiss baselement

var också tvungen att rita en bas, älg audio med träkorg

Comment

Du den va riktigt snygg faktiskt! Ska ta å testa göra en till jag med bara för de
      http://bilstereoforum.se/member.php?u=285

Comment

Snyggt! Märks att ni har lite mer erfarenhet än vad jag har, hehe. Är detta med inventor?

Comment

Originally posted by Svenn3SaataN View Post
          Snyggt! Märks att ni har lite mer erfarenhet än vad jag har, hehe. Är detta med inventor?
          HAHA! Inte jag inte! Har bara gått nåra kurser i inventor när jag gick på gym..
          Men den där Älg Audio var inte dålig inte! Som sagt måste testa göra lite mer avancerat jag med

Om man äger en DD bas kan man ju få egendesignad kon! Kanske vore något att köra med älgen på twostroke?
          http://bilstereoforum.se/member.php?u=285

Comment

Originally posted by Maximilian View Post
            HAHA! Inte jag inte! Har bara gått nåra kurser i inventor när jag gick på gym..
            Men den där Älg Audio var inte dålig inte! Som sagt måste testa göra lite mer avancerat jag med

Om man äger en DD bas kan man ju få egendesignad kon! Kanske vore något att köra med älgen på twostroke?
            Jag har inte heller hållt på så mycket med solidworks precis Har bara blivit lite kladdande med uppgifter på skoltid, hehe.
            Last edited by Svenn3SaataN; November 10, 2009, 23:23.

Comment

Originally posted by twostroke View Post
              var också tvungen att rita en bas, älg audio med träkorg

Kool design, men jag gillar inte att skruvarna och en del av de övriga delarna är halvt genomskinliga.

Och så ser man ju att den inte är riktigt tillverkningsbar...

Däremot fick du ju en att nästan vilja designa en egen i Pro/E på jobbet nån dag, bara för att

//J
              SM-guld 2007 och 2008.
              Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Den är ritad i inventor, skruvarna är inte genomskinliga, bara det att dom är kromade och har gänga på andra sidan, blev dock inte så bra i renderingen...

älg audios demobil, har satt in basarna i den

Comment

Working...
                X