Announcement

Collapse
No announcement yet.

RE Event.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RE Event.

    I.o.m att jag inte kommer till SM-finalen så vill jag passa på att tacka alla inblandade i RE Event för detta året.

    Speciellt till Roger:
    Jag har inte alltid delat samma åsikter som du, MEN jag anser att du har gjort ett mycket bra arbete för svenskt billjudstävlande under de åren som du har haft ansvar för det.

    Jämför man med hur det var tidigare så är det som natt och dag .

  • #2
    Re: RE Event.

    Originally posted by Extra Kim View Post
    I.o.m att jag inte kommer till SM-finalen så vill jag passa på att tacka alla inblandade i RE Event för detta året.

    Speciellt till Roger:
    Jag har inte alltid delat samma åsikter som du, MEN jag anser att du har gjort ett mycket bra arbete för svenskt billjudstävlande under de åren som du har haft ansvar för det.

    Jämför man med hur det var tidigare så är det som natt och dag .
    Agree. Det är mycket mer jobb än man tror med att dra runt det hela. Jalle har lagt inte bara en EXTREM mängd tid där han förskat tid med familj, utan tid som även skulle kunnat ägnats åt sin egen försörjning, för det skall man veta att den som tror att det är en försörjningskälla att driva runt det som Jalle drivit...den personen bör tänka 2-3-37 gånger till. Det finns tyvärr tomtar ute i landet som tror att det inte kostar nåt att göra saker.

    Dessa tomtar har man ingen nytta utav.

    Så, nu skall det brännas av en final, som jag tror kommer bli kanoners.

    Därefter (jo Jalle, du får väl ta nån timme...eller veckas...eller så ledigt ) skall vi ta erfarenheter, deltagares och sponsorers åsikter och förslag och jobba vidare på det Jalle startat.
    SM-guld 2007 och 2008.
    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

    Comment

    Working...
    X