I.o.m att jag inte kommer till SM-finalen så vill jag passa på att tacka alla inblandade i RE Event för detta året.
Speciellt till Roger:
Jag har inte alltid delat samma åsikter som du, MEN jag anser att du har gjort ett mycket bra arbete för svenskt billjudstävlande under de åren som du har haft ansvar för det.
Jämför man med hur det var tidigare så är det som natt och dag
.
Speciellt till Roger:
Jag har inte alltid delat samma åsikter som du, MEN jag anser att du har gjort ett mycket bra arbete för svenskt billjudstävlande under de åren som du har haft ansvar för det.
Jämför man med hur det var tidigare så är det som natt och dag
.


) skall vi ta erfarenheter, deltagares och sponsorers åsikter och förslag och jobba vidare på det Jalle startat.
Comment