Announcement

Collapse
No announcement yet.

MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

    Bilen laddad och humöret e på topp....
    Kommer så klart ner och poppar lite

    Comment


    • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

      Tur man övergav Advanced tror jag, verkar bli en väldans massa folk med grymma bilar i den klassen! Men det är kul, då har man en hel del att lyssna på om tillfälle ges. Nu får vi bara hoppas på att yr.no ändrar sig och flyttar söndagens prognos till lördagen eller nåt.
      Mitt projekt: Volvo V60
      BRL - B2 & Dayton

      More to come...

      Comment


      • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

        Originally posted by ChriZtoffer View Post
        Tur man övergav Advanced tror jag, verkar bli en väldans massa folk med grymma bilar i den klassen! Men det är kul, då har man en hel del att lyssna på om tillfälle ges. Nu får vi bara hoppas på att yr.no ändrar sig och flyttar söndagens prognos till lördagen eller nåt.
        Hoppas verkligen att vädret blir hyfsat (inget regn åtminstone).

        Comment


        • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

          Originally posted by Välljudsfantast View Post
          Hoppas verkligen att vädret blir hyfsat (inget regn åtminstone).
          Finns inget dåligt väder..
          Builder of the Metallica Tribute Car

          Comment


          • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

            Originally posted by ChriZtoffer View Post
            Tur man övergav Advanced tror jag, verkar bli en väldans massa folk med grymma bilar i den klassen!
            Eller så missar du en unik chans att få din bil testad och utvärderad mot bland det bästa som finns i Sverige och Europa, och på så sätt lära dig vad du behöver göra för att lyckas.

            För att bli bäst måste man tävla mot de bästa. Det finns inget annat sätt.
            SM-guld 2007 och 2008.
            Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

            Comment


            • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

              Originally posted by ChriZtoffer View Post
              Tur man övergav Advanced tror jag, verkar bli en väldans massa folk med grymma bilar i den klassen! Men det är kul, då har man en hel del att lyssna på om tillfälle ges. Nu får vi bara hoppas på att yr.no ändrar sig och flyttar söndagens prognos till lördagen eller nåt.
              Om du är med i Advanced så blir du inte sist i alla fall.
              Det garanterar jag
              Jag ser det som en chans att få en arbetsorder med professionell substans.
              Spela roll om man kommer sist. Det kommer ju fler tillfällen
              sigpic

              What does not kill you, simply makes you.........stranger.

              Comment


              • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                Advanced ÄR lockande men som jag förstått det så kommer jag inte kunna tävla i Experienced framöver om jag kör Advanced nu? Och det vore tråkigt då jag tänkt sikta in mig på Experienced iaf i år. Placeringek bryr jag mig inte så mycket om, bara kul att se hur man står sig mot dom som hållt på ett tag.
                Mitt projekt: Volvo V60
                BRL - B2 & Dayton

                More to come...

                Comment


                • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                  Originally posted by ChriZtoffer View Post
                  Advanced ÄR lockande men som jag förstått det så kommer jag inte kunna tävla i Experienced framöver om jag kör Advanced nu? Och det vore tråkigt då jag tänkt sikta in mig på Experienced iaf i år. Placeringek bryr jag mig inte så mycket om, bara kul att se hur man står sig mot dom som hållt på ett tag.
                  Det har du helt klart en poäng i! Tänkte inte ens jag på
                  SM-guld 2007 och 2008.
                  Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                  Comment


                  • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                    En logisk konsekvens av Bilstereoföbundets lokala beslut vad gäller klasserna är naturligtvis att det är den klass man tävlar i på sista tävlingen innan sm som avgör vad man får lov att tävla internationellt i.

                    Alltså är det helt ok att prova både master och beginner innan för att slutligen bestämma sig för att köra experienced på sm. Eller t.o.m espl...
                    /tycker Erik.

                    Comment


                    • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                      Men om man siktar på nationella tävlingar då, då kan man väl inte först köra en tävling i Advanced och sen en i Experienced? Jag siktar inte på nå SM i år, om det nu inte går förvånansvärt bra på dom tävlingar jag ställer upp i.

                      (Sorry för trådkapningen Pierre, hoppas det är okej )
                      Mitt projekt: Volvo V60
                      BRL - B2 & Dayton

                      More to come...

                      Comment


                      • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                        Jo du kan göra precis det.
                        /tycker Erik.

                        Comment


                        • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                          Originally posted by Robsarve View Post
                          Jo du kan göra precis det.
                          Hmm.......det där är inte jag med på riktigt. Reglementet säger väl att man kan gå upp i klass, men ej ner.

                          De regler som finns för SM kval säger väl bara hur man skall hantera olika bilar, och vilka tävlingstyper man kan tillgodoräkna sig ett event, men klassbyten lär väl följa de internationella reglerna.

                          Vi kanske skall ta detta i en separat tråd och be Förbundet om ett förtydligande.....

                          Slut OT.
                          SM-guld 2007 och 2008.
                          Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                          Comment


                          • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                            Om det inte händer något oväntat så kommer vi ner på Lördag även fast bilen inte är 100% klar men det har blivit en del förbättringar sedan Elmia iaf
                            VW Passat TDI -99

                            Sponsorer
                            AVD - Sundsvall
                            ReClean - Östersund
                            Frassesbilglas.se - Brunflo
                            RisEtrade.se - Ångsta
                            OL Constructions (Light ON) - Östersund
                            Powerchip.se - Sverige
                            Bilskadecenter - Östersund


                            Och ett stort tack till Tomas Nilsson - Digital Designs och Martin Alerstam - Inac Batterier

                            Comment


                            • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                              ooooooooooooom man bara villa åka dit för att dema.. får man det? eller är det tävlingskrav då?

                              Comment


                              • Re: MOTORSHOW I KUNGSÄNGEN

                                Ljudet är igång och imorgonbitti åker jag och monterar dekor hos dekaltrim.nu
                                sigpic

                                Ägare av DekorTeknik
                                Gå in och gilla!

                                Comment

                                Working...
                                X