Någon som kommer ihåg den här?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hittade ett par bilder på en CD-rom.
Collapse
X
-
-
Re: Hittade ett par bilder på en CD-rom.
Leopardmönster på 945an som gäller nu eller?Originally posted by Softis View PostHaha, fasen så tuff!
Comment
-
Om fornminnet minns helt fel så råkade den där tiger-amazonen ut för en liten trafik-incident på vägen till en ljudtävling, någon gång för länge sedan Gandalf
Kul se bilder igen, det var sannerligen inte igår!Finns det något värre än diskant dominanta högtalare?
Comment
-
Så brukar det vara. På Älvsjö (SM final etc) så demade Gmans son David, 16 bast, Celican med fin framgång.Originally posted by Extra Kim View PostCoolast med den bilen var att en liten tjej (Gandalfs dotter?) stod och demade den!
Kom fram en massa 18-20 åriga tjejer och vart jättenyfikna på vem David var, och David var ju inte sen i svaren
"ja det är min bil"
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
cd rom.........med dom bilderna???? på den tiden fanns de väl pås in höjd kasettband????
En klassiker de där
De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
Comment
-
Haha, vilken sköning!Originally posted by jonash View PostSå brukar det vara. På Älvsjö (SM final etc) så demade Gmans son David, 16 bast, Celican med fin framgång.
Kom fram en massa 18-20 åriga tjejer och vart jättenyfikna på vem David var, och David var ju inte sen i svaren
"ja det är min bil"

Men hade säkert gjort samma sak i den situationen
Hopp, ska man göra nu då?
Comment
-
Ny funkar inte bilden men jag sätter en slant på att du menar en tappad tigeramazonOriginally posted by trop de View PostOm fornminnet minns helt fel så råkade den där tiger-amazonen ut för en liten trafik-incident på vägen till en ljudtävling, någon gång för länge sedan Gandalf
Kul se bilder igen, det var sannerligen inte igår!
Comment

Comment