![]() |
|
|||||||
| Nybörjare? Regelfrågor? Organisationer? Är du osäker på vilket tävlingsformat som passar dig? Funderingar över regler? Andra frågeställningar? Fråga här! |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
#21 |
|
Senior Member
![]() |
Diskret liten sak, du märker den inte förrän du sitter i.
![]() Pierre
Billjud på: Seastreamsgarage Sponsar Bilstereoförbundet ALPINE, IAMEGAI, DYNAUDIO, DYNAMAT, STP, EMPHASER, GENESIS, AXTON, DD, INPHASE, SPECTRON, SUPRA, ZENEC, OPTIMA, CTEK, AUDISON BIT1, SKYLLERMARKS, HERTZ IBLAND FÖRUNDRAS MAN. VARJE GÅNG JAG ÄR UTE OCH ÅKER MÅSTE JAG KÄNNA EFTER OM SUBEN ÄR PÅ, MEN NEJ. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Team Sweden 2010
|
Helt klart fler (mindre event) ,gör nu min tionde sessång på raken och de trevligaste tävlingarna har helt klart varit de mindre tävlingarna,typ Tommellila,Ljudstudion,Arken,Norrköping.
Tycker vi kommer helt i skymmundan på Mantorp ,Vallåkra och de senaste åren även på Elmia. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Team Sweden 2010
![]() |
Tommelilla och Norrköping är ju inga små tävlingar i mina ögon men mera lokala tävlingar är ju bara bra för alla sen på Mantorp har vi ju stora ytor för alla deltagare även folk som går in genom grindarna kommer derekt på oss som tävlar o det är ju bara fördelar med det.
SM Mästare 2010 ESPL SM 3a 2010 Emma Racing SM 3a 2010 BassRace 119.9 SM 4a 2010 Emma MultiMedia SM Mästare 2009 ESPL UNL + SM Mästare 2009 Emma Racing SM SILVER 2009 BassRace 149,9 King of Points 2009 Emma Racing King of Points 2009 ESPL EM 3a 2008(Österrike) ESPL ADV UNL + EM 3a 2008(Österrike) RACING EM 2a 2009(Rotterdam) ESPL UNL + EM 2a 2009(Rotterdam) EMMA RACING Emma/db Drag Domare |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
Finns iaf en JÄVLA massa yngre förmågor här i stockholm som vill ha mera DB liknande tävlingar. Träffar dem på regelbunden basis. Sen bygger jag ju en basknarkande bil själv ihop med örjan som borde testas lite
![]() |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Senior Member
![]() |
Quote:
![]()