Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine 3545 eller 3544

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Alpine 3545 eller 3544

    Önskas köpa ett Alpine 3545 eller ett 3544 slutsteg. Ett Alpine 3554 eller 3558 kan kanske också vara av intresse.
    Jag är även ute efter en EQ typ ERE-G180, 3331, 3321 eller liknande. Om någon har en huvudenhet Alpine 7909 till rimligt pris så är även det av intresse.
    Last edited by Szwuntex; November 24, 2022, 20:31.

  • #2
    https://www.blocket.se/annons/gotebo..._etc/105051544
    Vis vobiscum sit!

    Comment


    • #3
      Ohhh...spännande en Alpine-samlar som jag
      Tyvärr håller jag hårt i mina prylar, så vida du inte behöver en 4323:a för det råkade jag köpa dubbelt.
      Som du märkt så är det inte lätta saker att få tag i om man inte vill betala 10 papp. Köpt alla mina 3544/45r från tyskland, men det är några år sedan jag köpte den sista och den fick jag "vänta" på nått år innan jag hittade till rätt pris.

      Vet en på facebook som jag köpte en 3556:a, han hade nog 2 till tror jag om det är av intresse.

      Hoppas verkligen man får se något bygge, du hinner säkerligen före mig.


      Comment


      • #4
        Originally posted by hylsan View Post
        Ohhh...spännande en Alpine-samlar som jag
        Tyvärr håller jag hårt i mina prylar, så vida du inte behöver en 4323:a för det råkade jag köpa dubbelt.
        Som du märkt så är det inte lätta saker att få tag i om man inte vill betala 10 papp. Köpt alla mina 3544/45r från tyskland, men det är några år sedan jag köpte den sista och den fick jag "vänta" på nått år innan jag hittade till rätt pris.

        Vet en på facebook som jag köpte en 3556:a, han hade nog 2 till tror jag om det är av intresse.

        Hoppas verkligen man får se något bygge, du hinner säkerligen före mig.

        Ja, det är inte helt enkelt att få tag på det man vill ha när det gäller Alpine
        Tyvärr är en 4323 inte nåt jag är ute efter.
        Du får gärna skicka ett PM angående 3556:an.

        Comment


        • #5
          Verkar inte gå skicka PM men maila mig
          Last edited by hylsan; November 16, 2022, 13:35.

          Comment


          • #6
            Skulle 7618R + 5959 + 4323 + 3900 funka istället för 7909? Har också 3554 + 3544 (2st) + 3558 (2st). Och naturligtvis en 3362.......och mycket mer.

            Allt nya eller mint.Jag håller också hårt i mina prylar men om du är beredd att investera lite extra så är allt till salu.

            God Jul,Pete

            Comment


            • #7
              Om du kan tänka dig o sälja bara din 3900:a så är jag intresserad. Är lite på jakt efter en 3681:a också.
              ... beroende på pris

              Även intresserad om nån vet nån som renoverar gamla slutsteg då jag tänkte använda mina prylar och inte damma på hyllan.

              Comment


              • #8
                Originally posted by PETE8500 View Post
                Skulle 7618R + 5959 + 4323 + 3900 funka istället för 7909? Har också 3554 + 3544 (2st) + 3558 (2st). Och naturligtvis en 3362.......och mycket mer.

                Allt nya eller mint.Jag håller också hårt i mina prylar men om du är beredd att investera lite extra så är allt till salu.

                God Jul,Pete
                Jag är i dagsläget inte intresserad av huvudenhet, men stegen kan vara intressanta.
                Kan du kontakta mig på szwuntex @ hotmail . com så kan vi ta det där?

                Comment


                • #9
                  Jag har fått tag på ett 3545 så det som står högst på önskelistan just nu är ett 3544 och en EQ.
                  Ett 3545 till är i och för sig inte helt fel till rätt pris :-)

                  Comment


                  • #10
                    du missade precis på tradera, bland annat;
                    https://www.tradera.com/item/171405/...old-school-dsp

                    Han fick dock inte den såld så kanske den dyker upp igen eller om du kontaktar honom.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by hylsan View Post
                      du missade precis på tradera, bland annat;
                      https://www.tradera.com/item/171405/...old-school-dsp

                      Han fick dock inte den såld så kanske den dyker upp igen eller om du kontaktar honom.
                      Tack för tipset. Ska kolla upp det

                      Comment


                      • #12
                        Nu är även ett 3544 och ett 3554 införskaffat.
                        Då kvarstår en EQ, tex 3321, 3331 eller en ERE-G180 är på önskelistan

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Szwuntex View Post
                          Nu är även ett 3544 och ett 3554 införskaffat.
                          Då kvarstår en EQ, tex 3321, 3331 eller en ERE-G180 är på önskelistan
                          Nu har jag fått tag på en 3321 EQ plus även en fin 7903 (enkel-CD) och en 7980 (trippel-CD). Jag kunde inte bestämma mig för om jag ville ha enkel eller tripple-CD så det fick bli båda
                          Med andra ord har jag väl nästan fått tag på allt som jag annonserade efter, förutom 7909 CD'n, men jag fick iaf en 7903.
                          Allt ska nu in i en bil ifrån -90
                          Men jag är fortfarande öppen för förslag om ni har nåt ni vill bli av med inom Alpine-världen runt -90.

                          Comment


                          • #14
                            Grattis, då väntar vi bara på projekttråd...

                            Comment

                            Working...
                            X