Med tanke på att Type R har 110W RMS så skulle iaf jag vilja se 100-150W RMS som matar dem. Men det är jag.
Som parantes kan jag säga att jag matar mina Focal K2 Power 130KR med 170W RMS och de är specade till 70W RMS och 140W Peak....kan säga att de poppar på BRA.
Ja de är väl där de sitter säkert. går säkert lura fram lite mer med eq'n om man visste vad man gjorde
såg att dom får ju faktiskt 70wrms, inte 50
Du hade helt rätt! spelar både djupare och rappare än allt annat jag haft i basväg! är väldigt nöjd!
nu ska den bara kläs och tätas ordentligt! ska se om ja är så att göra porten lite lite längre också... några tips på hur man kan rymma mer rör? finns de nått flexrör i rätt dimensioner?
men en sak är då säkert, basen tillför mer än de där sista lilla i varje fall
spelade både djupt och rappt, än så länge helt ojusterad dessutom, rak eqkurva upp till 100hz
tyvärr så gör inte mitt framsystem det riktigt
borde vara rätt bra monterat, dörren är ganska bra dämpad och middarna får 50wrms av ett alpinesteg så vet inte riktigt varför dom inte rockar som dom borde. kanske kan man inte kräva mer av 6.5" helt enkelt.
spelade både djupt och rappt, än så länge helt ojusterad dessutom, rak eqkurva upp till 100hz
Med tanke på att Type R har 110W RMS så skulle iaf jag vilja se 100-150W RMS som matar dem. Men det är jag.
Som parantes kan jag säga att jag matar mina Focal K2 Power 130KR med 170W RMS och de är specade till 70W RMS och 140W Peak....kan säga att de poppar på BRA.
Det är framsystemet som ska rocka och basen bara tillföra det sista
men kul att du är nöjd det är huvudsaken
tyvärr så gör inte mitt framsystem det riktigt
borde vara rätt bra monterat, dörren är ganska bra dämpad och middarna får 50wrms av ett alpinesteg så vet inte riktigt varför dom inte rockar som dom borde. kanske kan man inte kräva mer av 6.5" helt enkelt.
ska ta och göra det nu, nu borde allt lim och silikon ha torkat
nu håller vi tummarna! den här lådan borde väl inte ha nån elak frekvenspeak nånstans?
har spelat lite i bilen nu utan subb, fan va tråkigt de låter!
Det är framsystemet som ska rocka och basen bara tillföra det sista
Re: Komplett alpineanläggning spelar inte bra, rädda mig och mitt intresse!
ska ta och göra det nu, nu borde allt lim och silikon ha torkat
nu håller vi tummarna! den här lådan borde väl inte ha nån elak frekvenspeak nånstans?
har spelat lite i bilen nu utan subb, fan va tråkigt de låter!
Leave a comment: