Nu kommer det lite update igen va ett litet tag sen men nu så kommer lite i allafall då lådan är helsvetsad men tyvärr så blev det mdf på ryggen då inte plåten räckte till och då jag va tvungen att köpa en hel plåt för att få till den biten så fick det bli är ord stumt endå ..samt lite covers bitar kommit på plats samt att lite framsteg på dörr sidorna har blivit så här kommer lite bilder
Hoppas på att kunna visa mer framsteg i slutet av veckan om allt går som det ska ..
Synd med 2an där men eftersom det redan är åtgärdat och du är inne på torsdag igen så är det ju 100% som gäller redan då! GÖTT!
Min tur idag, vi får se hur det går. Vi hörs senare!
jo men va inget jobbigt så. .Jo hoppas conny är på lika gott humör som i går då lycka till
Synd med 2an där men eftersom det redan är åtgärdat och du är inne på torsdag igen så är det ju 100% som gäller redan då! GÖTT!
Min tur idag, vi får se hur det går. Vi hörs senare!
Ska du köra bilen utan biltransport till tävlingar i år? Då kanske jag slipper ligga och spänna generator rem på biltransporten igen
Jag kanske får kika förbi någon gång och kika på ditt bygge och tjöta lite skit?
japp det blir det så det slipper du bara att slå en pling innan så är det bara att komma kommer va i garaget mest hela tiden från torsdag middag till lördag middag om allt går som det ska ..
Leave a comment: