Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vill du bli intervjuad?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vill du bli intervjuad?

Jag heter Miriam och jag är en skribent på jakt efter riktiga experter inom bilstereo-världen för en kommande artikelserie. Jag har länge fascinerats av kraften i ett fantastiskt ljudsystem i en bil, och jag vill dela dessa passionerade berättelser och insikter med vårt gemensamma bilstereoforum.

Om du är stolt ägare av ett imponerande bilstereosystem eller om du har kunskap om bilstereo som du vill dela, så skulle jag älska att höra din historia och få din expertis.

Jag är intresserad av att diskutera ämnen som:
    1. Hur du byggde upp ditt bilstereosystem och vilka komponenter du använder.
    2. Dina bästa tips för att få det bästa ljudet i din bil.
    3. Erfarenheter från tävlingar eller evenemang inom bilstereovärlden.
    4. Utvecklingen av bilstereoteknologi och trender.

Intervjuerna kommer att publiceras som en artikelserie på Kexx.se och du kommer att få full erkännande för ditt bidrag.

Om du är intresserad eller om du känner någon annan som skulle vara en bra kandidat för en intervju, vänligen svara på detta inlägg eller skicka mig ett meddelande. Jag ser fram emot att höra från er och dela era berättelser med vår gemenskap!

Tack så mycket, Miriam

Hallå där,

Jag skulle kunna ställa upp på det där, tävlat sedan 90 talet, börjat min firma i ett garage och driver sedan 2005 ett AB.

Du finner mina uppgifter här ....

https://ljudbyggaren.se/contact

sigpic

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även kallad besserwisser

Comment

Vad roligt! Jag återkommer till veckan!

Comment

Så hur funkar den här scammen?
        Hela hemsidan för "Kexx" verkar fabricerad och fejk.
        De två skribenterna har bilder som ser ut att vara skapade av ett AI-filter.
        Alla artiklar är generiska och substanslösa, som att de var skrivna av ett AI.
        Nonne, jag råder dig att inte lämna ut några uppgifter.
        Jonas, Umeå

Audi A4 Avant Quattro 1.8T B7 ProSport ProLine S-line silvermetallic
        Pioneer SPH-DA120, Gladen Audio, RC90c2, RC600c1, 165RS, RS10

Comment

Working...
        X