Bilstereoforum - Sveriges största forum för bilstereo  

Go Back   Bilstereoforum - Sveriges största forum för bilstereo > Köp & Sälj > Köp & Sälj - Privatpersoner

Köp & Sälj - Privatpersoner För handel mellan privatpersoner.

Reply

Thread Tools
Old November 8th, 2019, 16:53   #1
Russin
Member

Default Dsp och högtalare säljes

Hej,

Jag har en Mosconi 6to8v8 som har både spdif multikort och Amas modulen installerad till salu.
Medföljer gör även den stora rcd:n med display samt en Asus T100HA 2in1 dator/surfplatta med Windows 10 att tweaka med.

Dsp:n är lackad röd men blev tyvärr flagnad och lite repig på undersidan när jag skruvade i den i en hållare jag moddat.
Det syns ingenting av färgsläppet om man har den monterad ”normalt”, bilder skickas naturligtvis innan affär genomförs.
Färgen är enkel att ta bort om man vill återställa den till original utseende.

Saknar tyvärr förlängningssladden till Amasantennen och originalkartongen till datorn, för övrigt så finns alla kablar, dvs kopplingsblocket till dsp:n, kabel till rcd:n och en usbkabel mellan dator och dsp samt laddare till datorn, finns även en laddare för ciggtändaruttag med 1x USB-A 3A/5v och 1x USB-C 3A/5v som har snabbladdning.

Pris....
Testar å säga 4000:-
Ett byte mot en Pioneer dex-p99rs är väldigt intressant, då skickar jag även med en Pioneer deh-80prs i fint skick, har dock tyvärr inga tillbehör till spelaren.

Har även ett par (2st element) Vifa tg9 3,5” bredbandare i fint skick, Ca 4 månader gamla och lungt spelade.
250:-

Sakerna finns i Falun men kan absolut skickas om det behövs.
Jag kan även åka några mil om det underlättar för köparen eller vid bytesaffär.

Då jag sitter och kör mycket så nås jag enklast via sms på 073 - 060 17 74
Pm via forumet går också bra, men enklare att skicka bilder via sms.

Väl mött
/Nemo

Last edited by Russin; November 17th, 2019 at 17:31.
Russin is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules