![]() |
|
|||||||
| Musik Allt omkring musik som spelas i bilen. Tips på låtar, artister och skivor. |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
#71 | |
|
Team Sweden 2010
![]() |
Quote:
Men med över 200 abbonenter finns det alltid folk som gillar att sabba. Listorna kommer få ett nytt utseende den 26maj. Stay tuned. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Member
![]() |
Ska kolla det när jag kommer hem.. Är den rensad så kan jag lägga tillbaka samma igen.. Har en bra backup.
|
|
|
|
#73 |
|
Team Ljudbyggaren
![]() |
Det roliga är att listan fanns innan updateringen av Spotify!
MultiMedia Garnisonsgatan 13, Helsingborg. Tel: 042-164750. Lagerförda producenter Alpine, Amega, Audio System, Audiotop, Audison, Autoleads, Bejoken, Brodit, BT-Agenturer, Caliber, Cartec, Ctek, DD, Deka, Dension, Dls, Dpl, Focal, Genesis, Hertz, Io, Kenwood, Lava, Macrom, Morel, Mosconi, Mtx, Navigon, Sinfoni, SoundQuest, Stinger, Streetwires, Varta, Zealum, Zenec Vi lagerför även hela Extreme Fireworks sortiment med helårsförsäljning. Vi utför även arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Member
![]() |
Är det någon som har en Spotify invited över - så man kan se vad för låtar ni tipsar om.
Ta det via PM |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Team Sweden 2010
![]() |
Quote:
mail? |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Member
![]() |
Last edited by ConnyK; May 11th, 2010 at 07:00. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Member
![]() |
Kul o höra lite nya låtar på SQ Demo listan.
Hoppas det är ok med Rihanna-Russian roulette, låter bra i bilen. ![]() vad är det för kriterier för att vara med på listan annars, har jag missat.. Last edited by mv70; May 18th, 2010 at 13:28. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Member
|
La till en låt på SPL listan, brummar på bra hemma iallafall, "Aloe Blacc - I Need A Dollar"
Tycker ni inte att den räcker till bilen, om ni provar/t den så får den väll försvinna, har ingen baslåda i min just nu.. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Member
|
Lägger till nåra som jag brukar ha som SQ spår =)
lite: allan stivell, lindsey buckingham, jethro tull , mark knopfler o en massa mer =) Hoppas ni gillar nått utav de.. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Member
![]() |
Fick en skiva för ett tag sen med Nils Lovgren (acoustic live). Den låter så jävla grymt i mitt framsystem med dubbla 6,5'' Amega kit, STÅPÄLS! Lite offtopic kanske..
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|