Announcement

Collapse
No announcement yet.

Någon som har en Kenwood KIV-700 och kan förklara det här med bilder för mej??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Någon som har en Kenwood KIV-700 och kan förklara det här med bilder för mej??

    Har precis satt in en kiv-700 och är verkligen nöjd. Men jag funderar hur det här med bildvisningen egentligen fungerar?
    När jag spelar upp från USB så visas ibland, tillsammans med musikinformationen cd-cover som bild på menyn, mycket trevligt
    Men varför bara ibland? I de flesta av mina musikmappar på usb minnet så har jag coverbildfilen i rätt format jpg, men inte i alla och av de 37 mapparna som just nu finns på minnet så visas bara 5 olika coverbilder. Två av de bilderna finns inte i någon av mina mappar ?? Mysko tycker jag och försöker nu hitta info om hur jag ska kunna få albumart/cover bilder till all min musik.
    Jag hoppas att min fråga blev förståligt och att någon som ägt den här bilstereon längre än jag kan förklara eller tipsa mej hur jag ska göra......
    Kämpar för att få ett svar på det här och hoppas nu på att det finns någon på det här forumet som vet

  • #2
    Re: Någon som har en Kenwood KIV-700 och kan förklara det här med bilder för mej??

    inte så att det ligger någon gräns på maxupplösning kanske?

    Comment


    • #3
      Re: Någon som har en Kenwood KIV-700 och kan förklara det här med bilder för mej??

      Jag funderade på storleken men mina bilder är ungefär lika stora så jag uteslöt att det skulle bero på det. Det skulle ju inte heller förklara hur bilder, som vad jag vet inte finns på minnet, kan visas.......

      Comment


      • #4
        Re: Någon som har en Kenwood KIV-700 och kan förklara det här med bilder för mej??

        Bra kvinna klarar sej själv
        Problemet löst!

        Comment


        • #5
          Re: Någon som har en Kenwood KIV-700 och kan förklara det här med bilder för mej??

          Originally posted by allena View Post
          Bra kvinna klarar sej själv
          Problemet löst!
          Skriv gärna vad "felet" var så att även andra som kanske stöter på samma problem kan ha nytta av denna tråden
          "Sound by Hewi"

          Blue eMotion by heWi

          Comment


          • #6
            Re: Någon som har en Kenwood KIV-700 och kan förklara det här med bilder för mej??

            +1

            Jag vill också veta...
            "When the going gets tough, the Tough get duct-tape" - Dr. Mabuse

            "När de rika börjar kalla sig för arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka

            Bil: BMW 328, F30. HU: BMW original snik-verion. Slutsteg: Mosconi PICO 8/12 & Mosconi PICO 1, Högtalare: Gladen BMW kit Sub: Gladen RS-X 10

            Comment

            Working...
            X