Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockford P2 eller P3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rockford P2 eller P3

    Tjena! Har ett Excursion steg nu som jag ska driva min P2 på 800w RMS/1600 Max med. Det jag undrar är kommer en P3 på 1200/2400w låta mer, då jag kommer en bra bit över RMSen på P2an och ganska exakt på P3an?

  • #2
    Re: Rockford P2 eller P3

    Originally posted by Passarej
    Tjena! Har ett Excursion steg nu som jag ska driva min P2 på 800w RMS/1600 Max med. Det jag undrar är kommer en P3 på 1200/2400w låta mer, då jag kommer en bra bit över RMSen på P2an och ganska exakt på P3an?
    Bara köpa och testa! Rmsen är hur mycket elementet tål Kolla mer känsligheten på basarna! sedan beror allt på lådan oxå!

    Comment


    • #3
      Re: Rockford P2 eller P3

      Okej, för dom har samma låda och det skiljer sig en DB från varandra. För med p2orna så får jag verkligen ut fullt på men P3orna får jag precis upp till vad dom tål med så jag vet inte helt fullt vad jag ska tro blir det ens någon större skillnad? Kan jag väl fråga istället

      Comment


      • #4
        Re: Rockford P2 eller P3

        Rms hit å Rms dit. Prova??? På tiden jag prova saker å ting så körde jag en biltema bas med 150w max med ett jbl gts 600 som gav omkring 500 watt och basen spela som aldrig förr och inte gick den sönder heller

        Comment

        Working...
        X