Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spelare med Flac stöd?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spelare med Flac stöd?

    Söker efter en dubbel din spelare som stödjer Flac har hitta några från kina men vågar inte köpa från dom ifall det skulle strula.
    Och min fråga är finns det någon återförsäljare i sverige som säljer flac spelare? eller i europa?

  • #2
    Re: Spelare med Flac stöd?

    Originally posted by CJCJCJ
    Söker efter en dubbel din spelare som stödjer Flac har hitta några från kina men vågar inte köpa från dom ifall det skulle strula.
    Och min fråga är finns det någon återförsäljare i sverige som säljer flac spelare? eller i europa?
    Vad söker du mer exakt?

    vilka funktioner är nödvändiga och hur högt prioriterar du Sound Quality med tanke på ditt val av just FLAC kompatibilitet?

    Blocketmaskiner från KINA brukar ju inte direkt gå hand i hand med välljud...
    Roger Edvinsson
    Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
    helst på saker av kolfiber :-)

    Comment


    • #3
      Re: Spelare med Flac stöd?

      Inge märkvärdigt, saken är att större delen av min musik samling är i flac och vill inte göra om dom till mp3.
      Kör med orginal högtalare i bilen så det behöver ju inte vara top of the line saker men man vill ju inte heller att det ska låta dåligt.
      Jag bryr mig inte så mycke om touch skärmar eller att det ska vara 7" dvd spelare och så utan nöjer mig med en sjyst radio, flac stöd och mp3 behöver inte vara mer.
      Last edited by CJCJCJ; December 22, 2012, 21:32.

      Comment

      Working...
      X