Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer avic f30...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pioneer avic f30...

    Re: Nybörjar-tråden: Fråga om allt inom bilstereo
    halloj! jag köpte mig en bil och fick en pioneer avic på köpet, med alla funktioner man kan tänka sig, stor tv i taket gps usb och extra ljudingång i handsfacket.

    till frågan: jag får inget ljud ut, förutom knappljudet, inget från cd eller radio, det står volym 0 när jag sänker, o inget händer när jag höjer.. hjälp!


    mvh patrik

  • #2
    Re: pioneer avic f30...

    Har du externa förstärkare i systemet?

    Om inte, kolla så du använder inbyggd effekt .... om modellen har denna avstägningsfunktion.

    Var länge sedan jag pillade på Pioneer maskinerna.
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #3
      Re: pioneer avic f30...

      Originally posted by Nonne View Post
      Har du externa förstärkare i systemet?

      Om inte, kolla så du använder inbyggd effekt .... om modellen har denna avstägningsfunktion.

      Var länge sedan jag pillade på Pioneer maskinerna.
      nej ingen ext förstärkare, hittar ingen sån inställning, kört fabriksinställningar utan resultat, gps'en ger knappljyd ut i högtalarna.. blir inte klok på detta har provat allt i alla menyer tycker ja.. hittar heller inget sätt att "stänga av gps funktionen om det nu är den som stryper ljudet..

      tycker det är så märkligt att jag kan trycka volym ned så står det volym 0, men när jag trycker volym upp händer nada..

      tack för svar, mvh patrik den ljudlöse

      Comment

      Working...
      X