Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lazzat är inte helt nere!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lazzat är inte helt nere!

    Originally posted by Ramstam View Post
    Får ni bara lunch? Jag tvekar inte på vad du skriver men när jag frågade jalle vad ett event kostade och då räknades bland annat upp

    "Ersättning till domare: 1500-3000:-"

    Är ni så många domare?

    Jag menar inte att på något sätt vara otrevlig nu utan bara undrar....
    vad trodde Du att kostnaden låg på, på ett ungefär?
    Nyfiken...

    Mvh
    Rutger
    Du lär så länge du lever, heter det.
    Jag tror att motsatsen är lika sann.
    Bengt Feldreich
    _______________________________________
    _______________________________________

    Comment


    • #17
      Re: Lazzat är inte helt nere!

      Jag tycker att det allmänt bara är ett jäkla gnäll. Demokrati är överskattat. De som inte är involverade skall bara knipa igen för har själva ingen aning om vad det handlar om, vad det kostar, och eventuellt hur jäkla mycket gnäll Jalle med flera kan få i det tysta via Pm.

      Om ett fåtal personer offrar varenda helg under sommaren, samt otaliga kvällar framför datorn för att sköta om tävlingsorganisationen så är det DERAS sak att styra, tips och förslag är säkert välkomna, men kanske bara EN gång ifrån respektive person, och detta utan svordomar etc.

      Tycker man det kostar för mycket att åka på varenda tävling, jamen åk inte på varenda tävling då. Tycker man det är löjligt att det ska kosta mer med produkter vars generalagent valt att inte sponsra organisationen, jamen ligg på agenten då och föklara att du och MÅNGA MED DIG kommer att byta märke. Eller åk på "Crank it up" hos MDS istället.

      Comment


      • #18
        Re: Lazzat är inte helt nere!

        MEN: Detta kan väl ändå inte vara anledning att stänga ett helt forum med oerhörda mängder information över ett årtionde?? "Vi i styrelsen som är lite bättre på att avgöra vad som är rätt och fel ansåg att det var lika bra att stänga forumet för vi gillar inte vad som diskuteras". Jaså? NI ansåg att det var bra att stänga det? Grattis till dödsstöten för detta så kallade intresse. Känner jag lukten av diktatur. Jag blir sällan upprörd över arrogans men detta tar priset.

        Mvh Mattias Hedin
        DJ sedan 1990. Jobbat med billjud sedan 1999.

        Comment


        • #19
          Re: Lazzat är inte helt nere!

          Originally posted by Hedde View Post
          MEN: Detta kan väl ändå inte vara anledning att stänga ett helt forum med oerhörda mängder information över ett årtionde?? "Vi i styrelsen som är lite bättre på att avgöra vad som är rätt och fel ansåg att det var lika bra att stänga forumet för vi gillar inte vad som diskuteras". Jaså? NI ansåg att det var bra att stänga det? Grattis till dödsstöten för detta så kallade intresse. Känner jag lukten av diktatur. Jag blir sällan upprörd över arrogans men detta tar priset.

          Mvh Mattias Hedin
          Jag tycker med att det är väldigt trist att informationen går till spillo men jag ser detta som en positiv reinkarnation. Helst tycker jag man kan överföra alla trådar till ett stort arkiv på detta forumet så vi alltid kan gå tillbaka och söka svar och hitta gamla projekttrådar.
          sigpic Projekt 20XX Alpine - PG - Morel

          Comment


          • #20
            Re: Lazzat är inte helt nere!

            Som sagt. Ingen information är förlorad.

            Men den kanske skall sorteras lite innan den dyker upp igen.
            /tycker Erik.

            Comment


            • #21
              Re: Lazzat är inte helt nere!

              Uppdateringar pågår.
              Förändringar pågår.
              Framtiden påbörjad.
              Roger Edvinsson
              Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
              helst på saker av kolfiber :-)

              Comment


              • #22
                Re: Lazzat är inte helt nere!

                Originally posted by JALLE View Post
                Uppdateringar pågår.
                Förändringar pågår.
                Framtiden påbörjad.
                Ser fram mot detta med stor förväntan

                Comment

                Working...
                X