Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rimligt pris för DD audio-ampar och basar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimligt pris för DD audio-ampar och basar

    Hej!
    Jag ska sälja av min bilstereo-setup som jag påbörjade för ett gäng år sedan. Bilen rasade och jag la ned det där med bil. Grejerna har stått i källaren sedan dess och nu vill jag göra mig av med dem.
    Det gäller:

    1st. DLS cad 15 monoblock (begagnad)
    2st. DD audio 8”-basar (begagnade).
    2st. DD C1a ampar, NYA I KARTONG.
    1st DD c2a, NYA I KARTONG.

    Vad är ett rimligt pris för detta?
    Jag kan lägga mig lågt för att bli av me det men det känns som om folk ger mig skambud på annonsen på facebook market.

    Tack för hjälpen

  • #2
    Re: Rimligt pris för DD audio-ampar och basar

    Originally posted by Kalwin
    Hej!
    Jag ska sälja av min bilstereo-setup som jag påbörjade för ett gäng år sedan. Bilen rasade och jag la ned det där med bil. Grejerna har stått i källaren sedan dess och nu vill jag göra mig av med dem.
    Det gäller:

    1st. DLS cad 15 monoblock (begagnad)
    2st. DD audio 8”-basar (begagnade).
    2st. DD C1a ampar, NYA I KARTONG.
    1st DD c2a, NYA I KARTONG.

    Vad är ett rimligt pris för detta?
    Jag kan lägga mig lågt för att bli av me det men det känns som om folk ger mig skambud på annonsen på facebook market.

    Tack för hjälpen
    DLS steget ska du vara glad om du får 2000 för nu tyvärr. DD C1 1000 kr DD c2 1500-1800 kr och basarna är det svårt att värdera utan modellbetäckning. 2x508 1200 .2x608 1500-2000 kr 2x1508 2500-3000 kr

    det är vad jag sett dessa steg har lagts ut för. Men med rätt köpaare kan du få mer men det är sällan tyvärr i detta land

    Comment


    • #3
      Re: Rimligt pris för DD audio-ampar och basar

      Originally posted by ville91 View Post
      DLS steget ska du vara glad om du får 2000 för nu tyvärr. DD C1 1000 kr DD c2 1500-1800 kr och basarna är det svårt att värdera utan modellbetäckning. 2x508 1200 .2x608 1500-2000 kr 2x1508 2500-3000 kr

      det är vad jag sett dessa steg har lagts ut för. Men med rätt köpaare kan du få mer men det är sällan tyvärr i detta land
      Stort tack! =)

      Comment


      • #4
        Re: Rimligt pris för DD audio-ampar och basar

        Originally posted by Kalwin View Post
        Stort tack! =)
        Varsågod. Dock har det hänt att jag sett c2 för 1000 kr. Gammal modell.

        Comment

        Working...
        X