Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vw beetle 1966

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Vw beetle 1966

    Forbereder for lakkering. Går for lakkering i samme farge som bilen og ikke matte.



    Helt okei resultat. Resten av racket ble malt i fargen normalgrå. En fin kontrasfarge til svarte kabler.

    Comment


    • #62
      Re: Vw beetle 1966

      Cover til racket tegnes opp. Takk til Bauhaus som selger MDF i mindre størrelser.



      Fin passform



      Nå begynner man å se litt at det tar form. Et lite fyrkantig preg på coveret, men med avrundede hjørner og matte på plass håper jeg det blir bra.

      Comment


      • #63
        Re: Vw beetle 1966

        Et siste test før matten limes på. Ser okei ut.

        Comment


        • #64
          Re: Vw beetle 1966

          Med matten på. Som cover over forsterkeren så var planen å montere en plexiglass-skive litt stand-off. Delvis for at jeg tror det blir en fin løsning men også pga ventilasjon til forsterkeren. Når jeg ser på resultatet i dag så er jeg litt usikker på just den løsningen, og tror plexiglass på undersiden hadde blitt like bra, men det er litt for sent å endre dette nå så vi kjør på.

          Last edited by Eiko; July 1, 2020, 00:39.

          Comment


          • #65
            Re: Vw beetle 1966

            Angående batteriet så har jeg laget et deksel som sikringsholder også skal monteres på. Har målt opp korrekt lengde på strømkabel fra forsterker til sikringsboks og fra sikringsboks til batteripol, trukket med skyddstrømpe og krympslang. Flere bilder på dette kommer senere.

            Comment


            • #66
              Re: Vw beetle 1966

              grymt fint bygge.
              enkelt o stilrent. keep up!

              ett tips ta rampamuff næsta gång istællet før islagsmutter.
              blir ett helvete att få loss skruven om du har oturen att den børjar snurra i træet.
              så rampamuff ær bættre.
              Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
              "The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."
              Facebook: husse bygger gladenwagon
              Instagram: husse_bygger_gladenwagon

              Comment


              • #67
                Re: Vw beetle 1966

                Riktigt snyggt bygge. Kul bilar att bygga i dom där.

                Comment

                Working...
                X