Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

    Hej alla

    Ska försöka att skriva här lite men blir nog så att någon annan får skriva i resultaten så ni vet hur läget är, för det är enormt mycket som ska göras på plats sen invänta alla olika Domare som ska slita o dra i allt så man blir togig på dom



    Ha det bra.
    Team dB Akuten

    2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

  • #2
    Re: Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

    vi väntar på besked..
    Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

    Comment


    • #3
      Re: Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

      Hej alla,nu är man ner bäddad i sängen effter en lång resa uta stopp sen skulle man ju tvätta bilen i ösrengn sen när man skulle köra in bilen så fick man medelandet att alla Espl o Racing bilar ska stå ute, mindre kul när det ska rängna alla dagarna men man är ju ändå här. här nere är det som att gå på cirkus alla bara springer omkring o leker pajas men det är i alla fall under hållande, sen har jag provat mina basar i ösrängnet o jag lovar att om det ska fortsätta att ösa ner så lär jag spela högre av all denna fukten.

      hej o hå mera uppföljning sker senare.
      Team dB Akuten

      2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

      Comment


      • #4
        Re: Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

        Man önskar dig all lycka
        Linus "Lellen" Andersson

        Passat kombi 01 clean edition
        Espl,Bassrace

        Svensk mästare i Bassrace 139.9 -08.
        Svensk mästare Super street NW -06

        Comment


        • #5
          Re: Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

          Tack Lellen. I dag så blev det som vanligt Kaos när det skulle bli bedömning,dividering om allt från säkringar till att bilen var skitig m,m skitig menade dom att den var för att jag inte hade tagit ut min lilla engångs papperskorg som var oanvänd men överklagade då fick jag tillbaka poengen sen så fick JALLE springa till min bil o Divedera o hjälpa till med översättningen(Tolkning på Domarspråk) sen fick jag dom poengen jag skulle ha

          . Sen vid SPL mätningen så var det Kajko med mät riggen så den inte visade rätt för dom olika bilar så dom var tvungen att starta om datorn flera gånger o bilens motor var tvungen att vara av då gick ju det onödig ström till spillo o dom som inte har en hel buss med Batterier liter ju som tusan.

          mitt resultat = Racing 144,7 med ESPL skivan spår nr 4a med öppna dörrar(ger mig full poeng) sen så får jag göra om ESPLen i morgon då får jag se spelade 146,1 st o 144,1 öppet . Inget Trl användes(Ground zero) o med den så kallade mikrofonen på en pinne i förarsätet o det vet alla att man spelar ju lägre med den skiten. ha det bra så hars vi senare. en sak till man kunde blåsa på mikrofonen då gav det ett värde på 141db lite konstigt tycker jag eller vad tycker ni
          Team dB Akuten

          2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

          Comment


          • #6
            Re: Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

            Det går ju att blåsa nästan 160 i TL micken så..=)
            o inet säkert att ALLA mäter lägre me GZ micken...
            Men bara alla mäter med samam mick så ska det väl bli rättvist=)
            Svensk Mästare 5 gånger...

            Comment


            • #7
              Re: Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

              Pratade nyss med Antonio och tydligen så har han och Grosso tagit sig till finalen i ESPL som pågår nu.
              SM GULD 2009 ESPL 4
              SM GULD 2010 ESPL Unlimited
              HiFiMicke
              2011 BMW SQ EDITION Black On Black
              Team dBAkuten
              BMW e91 m-sport

              Comment


              • #8
                Re: Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

                Hej! nu så är det klart med EM, Grosso blev 2a i ESPL MASTER ONE o jag blev 2a i ESPL EXP UNL + och 2a i Emma Racing sen så pangade Grosso sin ruta när han demade lite panik uppstog då finalen skulle spelas senare, men med lite silvertejp så går det ju ordna allt ju, sen så har jag o Grosso haft en enormt rolig hem resa men den ska Grosso få skriva om tog över 20tim hem typ 40km/h
                Team dB Akuten

                2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

                Comment


                • #9
                  Re: Blogg från EM i ESPL O Racing (Rotterdam)

                  Originally posted by Antonio Gotti View Post
                  Hej! nu så är det klart med EM, Grosso blev 2a i ESPL MASTER ONE o jag blev 2a i ESPL EXP UNL + och 2a i Emma Racing sen så pangade Grosso sin ruta när han demade lite panik uppstog då finalen skulle spelas senare, men med lite silvertejp så går det ju ordna allt ju, sen så har jag o Grosso haft en enormt rolig hem resa men den ska Grosso få skriva om tog över 20tim hem typ 40km/h
                  Mmm det kan fan inte vatt kul det. Jimmy ringde vid 11-tiden idag då var dem vid mina trakter vid Kristianstad, Nöjda men trötta var hans kommentar
                  Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

                  www.garaget.org/Frippe_L

                  Svensk Mästare 2012 i Street Stock
                  Svensk Mästare 2011 i Street 100A
                  Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

                  Comment

                  Working...
                  X