Bilstereoforum - Sveriges största forum för bilstereo  

Go Back   Bilstereoforum - Sveriges största forum för bilstereo > Installation, inställningar, musik och tävlingar > Allmän diskussion och frågor

Allmän diskussion och frågor Här diskuteras allt inom bilstereo som ej passar i annan kategori.

Reply

Thread Tools
Old June 16th, 2019, 14:35   #1
tobbe77s
Senior Member

Default bilstereo sidor

vilka facebook sidor sitter alla på då detta forum verkar ha dött helt?
tobbe77s is offline   Reply With Quote
Old June 16th, 2019, 16:35   #2
Nonne
Senior Member

Nonne's Avatar

Rep Power: 621 Nonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond repute
Default Re: bilstereo sidor

E ju bara och söka, FB är helt kass som ”forum”.

Har man frågor och vill ha en uppföljning är det här man ska vara.

Bilstereo är lika dött i Sverige som detta forum, vi är endast en handfull som velat utveckla oss vidare och inte bara sitta och dela en massa bilder och felaktiga installationer

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen, STEG, RS Audio och Audio System
Gilla oss på Facebook för att ta del av nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även besserwisser
Nonne is offline   Reply With Quote
Old June 16th, 2019, 17:03   #3
tobbe77s
Senior Member

är ju synd, favorit sidan att läsa till morgon kaffet samt kvälls läsning innan sovdags, enda jag hittat på facebook är bilstereo avancerat, men skrivs inget där heller, läst igenom gamla projekt trådar nu som jag redan läst förr.
tobbe77s is offline   Reply With Quote
Old June 17th, 2019, 11:06   #4
Nonne
Senior Member

Nonne's Avatar

Rep Power: 621 Nonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by tobbe77s View Post
är ju synd, favorit sidan att läsa till morgon kaffet samt kvälls läsning innan sovdags, enda jag hittat på facebook är bilstereo avancerat, men skrivs inget där heller, läst igenom gamla projekt trådar nu som jag redan läst förr.
Gå in på min profil på FB och kolla vad jag gillar.

https://www.facebook.com/tonny.bjork

Eller ....

https://www.facebook.com/soren.karlsson.9

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen, STEG, RS Audio och Audio System
Gilla oss på Facebook för att ta del av nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även besserwisser
Nonne is offline   Reply With Quote
Old June 26th, 2019, 08:57   #5
henkz
Senior Member

henkz's Avatar

Rep Power: 205 henkz has a spectacular aura abouthenkz has a spectacular aura abouthenkz has a spectacular aura about

Håller med Nonne där, fb är ett vimmel av PA skrikande dörrsidsinstallation som demas i en skogsdunge 500m bakom bilen... VEM f*n bygger bilstereo för alla andra utanför ??
Påtalade samma sak i en grupp och vissa idiotförklara en väl men jag köper då inte för alla som är utanför bilen..

Som sagt, detta forum är oftast dött under sommarhalvåret men får en liten uppsving igen mot vintern.. men självklart, FB är större då vem som helst kan skapa grupper och dela vad dom vill.
Reply

Thread Tools

Posting Rules