Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

    Paketet hade kommit till DHL istället för Shenker. Alla tiders.. (Tokigheterna fortsätter).

    10 '000 kronors frågan till er på forumet,

    Är det inte väldigt skickligt att få in 41 ark SC och 1 par Kicker DS65 i detta paket?



    Givetvis går det ju inte, det förstår en 12-åring.

    Vad en 12-åring också förstår är att om det står Kicker DS65 och 41 ark SC på plocklistan så ska detta ner i paketet. Precis som det är skrivet i plocklistan,



    Men var är de 41 arken SC?

    Helt sjukt detta!

    Man får ju innerligt hoppas att de inte fakturerat de 41 arken, eller hur?

    Blekinge Bilradio måste ha lärt sig vid det här laget att avbryta sitt samarbete med Transportlogistik AB, hur ska man tolka det om de fortsätter sitt samarbete? (=Strul!)

    Comment


    • #17
      Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

      Tyvärr sådant som kan hända, dock "extra" tråkigt den gång. Vi skickade ca 500 packet under två dagar så det förvånar mig inte om jag packat denna order själv

      Men du har fått svar på ditt mejl du skickade

      Originally posted by ime95mos View Post
      Är det inte väldigt skickligt att få in 41 ark SC och 1 par Kicker DS65 i detta paket?

      Comment


      • #18
        Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

        Jag tackar för ett bra bemötande Jimmy. Skönt att det löser sig. Tråkigt med allt strul. Inget av detta är personligt!

        Jag hoppas kunna välja Blekinge nästa gång också..

        Comment


        • #19
          Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

          Lugnt!

          Vi tycker det är bra att man skriver när ett företag inte sköter sig (och vi har inte skött oss). Vi uppskattar ärliga personer som säger vad som är kasst för det är då man kan förändra till det bättre!

          Originally posted by ime95mos View Post
          Jag tackar för ett bra bemötande Jimmy. Skönt att det löser sig. Tråkigt med allt strul. Inget av detta är personligt!

          Jag hoppas kunna välja Blekinge nästa gång också..

          Comment


          • #20
            Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

            Originally posted by Blekinge Bilradio View Post
            Lugnt!

            Vi tycker det är bra att man skriver när ett företag inte sköter sig (och vi har inte skött oss). Vi uppskattar ärliga personer som säger vad som är kasst för det är då man kan förändra till det bättre!
            Då ska jag berätta vad jag tyckte var kasst i mitt fall. Det var i grunden att jag bara fick standardsvar när jag frågade vad som hade hänt. Nu har jag fått ett personligt svar och då kunde vi direkt hitta en lösning som jag hoppas kommer att fungera. Hade jag fått det från början så hade jag inte behövt vänta i flera veckor i onödan. Men nu hoppas jag att det löst på ett sätt som jag kan leva med.

            Comment


            • #21
              Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

              Originally posted by Bengt View Post
              Då ska jag berätta vad jag tyckte var kasst i mitt fall. Det var i grunden att jag bara fick standardsvar när jag frågade vad som hade hänt. Nu har jag fått ett personligt svar och då kunde vi direkt hitta en lösning som jag hoppas kommer att fungera. Hade jag fått det från början så hade jag inte behövt vänta i flera veckor i onödan. Men nu hoppas jag att det löst på ett sätt som jag kan leva med.
              Har fått faktura från Blekinge Bilradio men inga grejor kan ju säga som så här betalar inget innan grejorna kommer man tycker ju att finns dom inte hemma kan man slänga iväg ett mail tråkigt.

              Mike

              Comment


              • #22
                Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                nu verkar ju strulet handla om flytt, vilket jag kan förstå.. men någon form av tydlig varning om försenade leveranser kunde existerat.

                när jag handlade där ifrån gick det fort och smidigt.
                \m/

                Comment


                • #23
                  Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                  Originally posted by LuffarN View Post
                  nu verkar ju strulet handla om flytt, vilket jag kan förstå.. men någon form av tydlig varning om försenade leveranser kunde existerat.

                  när jag handlade där ifrån gick det fort och smidigt.
                  Helt OK att dom flyttar men om man mailar och frågar kan man väl få ett svar.

                  Mike

                  Comment


                  • #24
                    Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                    Originally posted by Minge View Post
                    Helt OK att dom flyttar men om man mailar och frågar kan man väl få ett svar.

                    Mike
                    Ja, det borde du få. Annars bör man inte ha en mailadress kan man tycka. På samma sätt som man inte skall ha en webshop om där inte finns grejer att skicka eller om man inte vill sälja. Till exempel.

                    Kan dock förstå om man får 280 mail om dagen att det tar sin tid...och ett och annat hamnar säkert i SPAM filtret med..
                    SM-guld 2007 och 2008.
                    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                    Comment


                    • #25
                      Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                      Har handlat några gånger från BlekingeBilradio och de har fungerat klockrent.
                      Haft kontakt med självaste Jimmy och där va 100% service ifrån honom, han fixade även fram ett par högtalare som va dom sista som fanns av ett kännt märke.

                      Tråkigt om de nu strular pga flytt med mera men tror han kommer lösa de så de blir bra igen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                        Har samma problem blir så jäkla trött på sånt beställde den 3e denna månad skulle ta 3-till 5 dagar perfekt tänkte jag då har jag garanterat det till denna helg ! står nu och kan inte göra ett skit och bokat folk som skulle hjälpa mig.Är riktigt förbannad nu när han inte svara på mail i heller.Känns riktigt oseriöst kommer nog aldrig handla där igen om det inte löses snyggt.Sen om det är flytten eller ej spelar ingen roll det ÄR INTE OKEJ !

                        Comment


                        • #27
                          Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                          När yeppe köpte en bas från blekingebilradio en gång ringde t.om. Jimmy upp och gav lite tips och tjöta lite om det. Det kallar jag bra service
                          SM 2a, Street 2K 2015.
                          SM 2a, SuperStreet No wall 2012.
                          SM 3a, Bassrace 149.9 2012.
                          SM 3a, SuperStreet 1-2 2011.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                            Hallå,

                            Nej såklart du inte ska betala denna innan.

                            Tyvärr en bugg som uppstått mellan vårt system och Svea som sköter våra fakturor, fakturan ska komma i samband när vi skickar våra varor (därav "betala efter leverans"). Men detta är löst förra veckan

                            Mejlar du oss så löser vi detta.

                            Originally posted by Minge View Post
                            Har fått faktura från Blekinge Bilradio men inga grejor kan ju säga som så här betalar inget innan grejorna kommer man tycker ju att finns dom inte hemma kan man slänga iväg ett mail tråkigt.

                            Mike

                            Comment


                            • #29
                              Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                              Vi svarar på alla mejl, dock så har vi legat efter x antal dagar i mejl då vi lagt vår tid att lösa våra leveransproblem. Men har du inte fått svar från oss så får du mejla om för vi svarar som sagt på allt (vi är just nu 3st som svarar på mejl varav 2st på just Blekinge Bilradio).



                              Originally posted by Minge View Post
                              Helt OK att dom flyttar men om man mailar och frågar kan man väl få ett svar.

                              Mike

                              Comment


                              • #30
                                Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                                Har du som sagt inte fått något svar från oss så får du mejla om för vi svarar på alla mejl som kommer in, men vi har dock legat efter på mejlen ett tag.

                                Originally posted by Klemman View Post
                                Har samma problem blir så jäkla trött på sånt beställde den 3e denna månad skulle ta 3-till 5 dagar perfekt tänkte jag då har jag garanterat det till denna helg ! står nu och kan inte göra ett skit och bokat folk som skulle hjälpa mig.Är riktigt förbannad nu när han inte svara på mail i heller.Känns riktigt oseriöst kommer nog aldrig handla där igen om det inte löses snyggt.Sen om det är flytten eller ej spelar ingen roll det ÄR INTE OKEJ !

                                Comment

                                Working...
                                X