Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inkoppling pioneer 4400bt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inkoppling pioneer 4400bt

    Hejsan nyss köpt en pioneer 4400 bt kollade igenom kablarna på baksidan fanns det en som skulle kopplas till handbromsen givaren troligen behövs det??
    En skulle kopplas till back växeln inte en aning hur man gör det kanske back lampan då eller men jag ska inte ha nån back kamera så. On stod det mute på ska den kopplas till ratten på någe vis till knapparna där köpte en kabel sats så ratt styrningen skulle funka med . Bil modellen är en passat 2007

    mvh stefan

  • #2
    Re: Inkoppling pioneer 4400bt

    Kabeln till handbroms är för att du ska bara ha bild då handbromsen är åtdragen.
    Jordas denna så har du bild även under färd!

    Mute kabeln ska INTE kopplas, gör du det utan att montera HF-sats komer du inte att ha något ljud.

    Med dagens CanBus bilar är det värt de extra kronorna att satsa på ett rattstyrningsinterface om bilen är utrustad med kanappar i ratten.
    Då får man både tändningskabel, kablarna du räknat upp och även pulskabel till navigation!
    sigpic

    Webshop

    Besöksadress butik

    Örtgatan 22 26574 Hyllinge Tel: 042-164750 (14:00-18:00)

    Importör av Gladen Audio, Mosconi, Rebec


    Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.

    Comment


    • #3
      Re: Inkoppling pioneer 4400bt

      Tack för svaret nu är den inkopplad vilken ljud skillnad det blev nu kan man börja bygga ut bil ljudet med en bas med så jag kan koppla in mitt a6 steg
      mvh stefan

      Comment


      • #4
        Re: Inkoppling pioneer 4400bt

        Tja! Jag installerade nyss samma stereo i min S60. Jag är ingen expert så jag har några funderingar: subwoofer utgången, är det bara att koppla en subwoofer där?
        Frontpanelen är inte löstagbart eller hur?

        Comment


        • #5
          Re: Inkoppling pioneer 4400bt

          Tja jo det är bara o koppla ett steg till sub utgången om fronten är löstagbar tror jag inte den är mvh stefan

          Comment

          Working...
          X