Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

    Hej Alla.

    Bra att ni tar tag i ett nytt forum så snabbt. Stort + i kanten.
    Måste ju säga att det var lite irriterande att det andra stängdes ner och man blir lite frustrerad när man försöker arragera ett event.

    Men så är livet och vi tittar framåt och kör vidare!

    Lite info om Motorweekend!

    -Stugor hämtar ni nyckeln i receptionen för kapelludden och anger det namn som stugan är betald/bokad i.

    - På campingområdet råder det totalt bil förbud under denna helg och jag hoppas att alla respekterar detta för en så trivsam helg som bara möjligt.

    - Glöm inte sängkläder! de som gör det så finns det att hyra i värsta fall.

    - Finns det någon som har frågor eller funderingar så svarar jag gärna på det på telefon 070-6913590 (Calle) och det går bra att ringa dynget runt på den telefon om så nöden skulle vara framme. ( svarar jag inte så lämna ett meddelande så ringer jag up direkt ).

    - Både på Fredags kväll & Lördags kväll är det underhållning på Harry´s som ligger mellan kapelludden och event området.
    20års åldersgräns gäller MEN de släpper in alla över 18år om ni är vårdade till klädsen och en lagom nivå på % ( inte för mycket)i kroppen.

    - På området finns det resturangtält för de som det kurrar i magen för, de som vill ha lite finare upplagd mat så finns det flera andra resturanger som hjälper oss med det till ett mycket bra pris. ( Hamn kontoret & Harry´s ).


    Vi hoppas på ett mycket roligt och trivsamt event där ALLA skall kunna ha kul.

    Vi önskar er alla välkomna!

    PS: Solen och varmt väder är beställt!!

  • #2
    Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

    vi är några från team ljudbyggaren som kommer dyka upp vid 23-24 tiden då vi skall mäta bilar vid en lokal utställning, vart vänder vi oss när vi kommer fram? vi har ju tävlingsbilar med oss..
    Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

    Comment


    • #3
      Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

      Kanon av dig Calle att lägga info här.
      Vi får hjälpas åt att få hit de som ska till öland, men vi hoppas på att det löser sig med Lazzat innan dess!
      sigpic

      We know the Rolex feeling, only the best are copied.

      Ljudbyggaren sedan 1998

      Importör av Mosconi, Gladen
      Se oss på Facebook för nyheter.

      Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

      Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

      International Head Judge och numera även kallad besserwisser

      Comment


      • #4
        Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

        Originally posted by Nonne View Post
        Kanon av dig Calle att lägga info här.
        Vi får hjälpas åt att få hit de som ska till öland, men vi hoppas på att det löser sig med Lazzat innan dess!
        skall jag vara ärlig så tror jag inte det!

        Men som sagt tycker det e kalas att Calle lägger ner sin själ i detta. Åker ner till Kim redan på torsdag med fru å hundar så jag HOPPAS att det inte e ngt icke hundar evenemang för då gråter jag =(

        Comment


        • #5
          Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

          Originally posted by Holst View Post
          skall jag vara ärlig så tror jag inte det!

          Men som sagt tycker det e kalas att Calle lägger ner sin själ i detta. Åker ner till Kim redan på torsdag med fru å hundar så jag HOPPAS att det inte e ngt icke hundar evenemang för då gråter jag =(

          Med tanke på ljudnivåerna runt bilstereo bilar så är vell hundar inte så lämpligt?
          Mvh
          Jacob Sandström
          www.garaget.org/jackoo
          073 - 048 23 16

          Comment


          • #6
            Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

            Originally posted by TRUCKEN View Post
            vi är några från team ljudbyggaren som kommer dyka upp vid 23-24 tiden då vi skall mäta bilar vid en lokal utställning, vart vänder vi oss när vi kommer fram? vi har ju tävlingsbilar med oss..
            Som sagt innan så ska alla givetvis ha sovplats.
            De som inte har hämtat nyckel innan kl.20.00 kan göra det av mig direkt.

            Om ni kommer sent så är det inga problem alls utan det är bara att ringa 070-6913590 eller hugga tag i mig när ni ser mig, Jag lär springa runt en del även den sena timmen.

            Comment


            • #7
              Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

              Originally posted by Jackoo View Post
              Med tanke på ljudnivåerna runt bilstereo bilar så är vell hundar inte så lämpligt?
              tro mig, de bryr sig fan mindre än vad vi människor gör. De bor i bagaget på min saab å de har legat å sovit precis utanför min å svågerns gamla demobil. Senaste hörseltestet klarade båda med bravur (dvs inte mattats av ngt pga åldern ens)

              Comment


              • #8
                Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

                Originally posted by Holst View Post
                tro mig, de bryr sig fan mindre än vad vi människor gör. De bor i bagaget på min saab å de har legat å sovit precis utanför min å svågerns gamla demobil. Senaste hörseltestet klarade båda med bravur (dvs inte mattats av ngt pga åldern ens)
                Härligt!
                Mvh
                Jacob Sandström
                www.garaget.org/jackoo
                073 - 048 23 16

                Comment


                • #9
                  Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

                  Hundar är helt OK om man har dem i koppel och ser till att de inte hoppas på bilar och folk.
                  Men det vet alla hundägare vad som gäller.
                  Dock finns det några stugor som det är djurförbud i och skulle ni vara tilldelade en sådan så ber jag er kontakta mig så löser vi det med en annan stuga.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

                    Originally posted by Mr Calle View Post
                    Hundar är helt OK om man har dem i koppel och ser till att de inte hoppas på bilar och folk.
                    Men det vet alla hundägare vad som gäller.
                    Dock finns det några stugor som det är djurförbud i och skulle ni vara tilldelade en sådan så ber jag er kontakta mig så löser vi det med en annan stuga.
                    Härligt , e lite jobbigt o vara allergisk mot nästan allt.

                    Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

                    VEM FAAAN VAR WIECHERT?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

                      Originally posted by Stickan View Post
                      Härligt , e lite jobbigt o vara allergisk mot nästan allt.
                      Stackars Stickiz
                      Mvh
                      Jacob Sandström
                      www.garaget.org/jackoo
                      073 - 048 23 16

                      Comment


                      • #12
                        Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

                        Originally posted by Mr Calle View Post
                        Hundar är helt OK om man har dem i koppel och ser till att de inte hoppas på bilar och folk.
                        Men det vet alla hundägare vad som gäller.
                        Dock finns det några stugor som det är djurförbud i och skulle ni vara tilldelade en sådan så ber jag er kontakta mig så löser vi det med en annan stuga.

                        Det e lungt Calle jag & frugan sover hemma hos Kim B med vovvarna så vi "pendlar" mellan kalmar å borgholm. E ju inte så himla långt =) Å ja vi har dem alltid kopplade annars skulle det sluta i ett kaos av pussar på allt å alla då hundkräken e översociala

                        Comment


                        • #13
                          Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

                          Låter kanon detta. Då syns vi på fredag eftermidda
                          SM GULD 2009 ESPL 4
                          SM GULD 2010 ESPL Unlimited
                          HiFiMicke
                          2011 BMW SQ EDITION Black On Black
                          Team dBAkuten
                          BMW e91 m-sport

                          Comment


                          • #14
                            Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

                            Man måste väl få möjlighet att köra in på området med bilen och lasta av alla grejer vid stugan där man ska bo. Om bilarna ska stå på utställningsområdet hela nätterna så förutsätter jag också att det kommer vara vakter där hela natten.
                            SM GULD 2009 ESPL 4
                            SM GULD 2010 ESPL Unlimited
                            HiFiMicke
                            2011 BMW SQ EDITION Black On Black
                            Team dBAkuten
                            BMW e91 m-sport

                            Comment


                            • #15
                              Re: Motorweekend 26-28 Juni på Öland i Borgholm!

                              Originally posted by HiFiMicke View Post
                              Man måste väl få möjlighet att köra in på området med bilen och lasta av alla grejer vid stugan där man ska bo. Om bilarna ska stå på utställningsområdet hela nätterna så förutsätter jag också att det kommer vara vakter där hela natten.
                              Helt riktigt så kommer man få köra in och lämna av de saker man ska ha i sin stuga. ( Under dagen )
                              Men som det var förra året så vart det övriga kamping gäster lite sura pga. att det kördes bil med musik under sen kvällen & natten.
                              Vi tog detta beslut i hopp med Kapelludden för att det skulle vara möjligt att vi skulle få hyra alla stugor hos dem.

                              På utställar området så kommer det finnas 2-3 vakter hela nätterna och de har kontakt & direkt nummer till Polispatrullerna i Borgholm så det skall vara minst lika säkert som när man har sin bil ute/hemma om inte mera säkert.
                              Alternativt är att parkera bilen utan för bomen till kampingen, men där är det entre till Harry´s och troligen mera osäkert.

                              Vi gör allt för att ni skall känna er trygga och alla skall vara nöjda & glada


                              Finns det flera funderingar så ös på så skall jag svara så gott jag kan!

                              Comment

                              Working...
                              X