Announcement

Collapse
No announcement yet.

HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

    tjenixen. Pga en misshandel som orsakade 3st inre hjärnblödningar & bistående besvär med huvudvärk och grov hörselnedsättning på höger öra får jag mot min vilja välja att lägga bilstereointresset på hyllan ett tag. (rasslar i örat vid bas-slag) Efter att ha väntat och gett hörseln nya hopp så efter många kontroller så får jag förstå att det inte bli bättre än såhär.
    Vet att jag kommer ångra mig otroligt mycket.


    Det som finns är:


    2st B2 audio HD12, en HELT ny i kartong och en som är spelad ungefär 20minuter. 4000;- för den nya och 3500;- för den lite använda basen.

    1st Us-Amps MD43 slutsteg, också helt nytt i kartong aldrig använt. 3500;-

    2st MB Quart kitt 3 vägs. 2* RCE-164 (midbas) + det kitt som hör till med 2st 4" mellan med diskant, har inte namnet i huvudet. Nypris på hela kittet är ca 8.500;- aldrig använda.


    1st Alpine 9887r, nyskick använd ungefär 2veckor i vinterbilen. Pris: 4.000;-


    kontakt: PM eller mail (DaweAndersson@hotmail.com)

    Ha en fortsatt trevlig dag.
    David Andersson
    Last edited by Dawe_A; October 24, 2009, 19:29.

  • #2
    Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

    undra när du skulle börja bygga på allvar. tråkigt besked då hoppas hörseln återhämtar sig till slut o att du får en chans att bygga ljud på allvar. lycka till med bilen för övrigt. blir väl mer grejer till bilen i stället för ljud nu då


    köpte inte du någon stetsom steg med? nyfiken på om de är till salu
    Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

    Comment


    • #3
      Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

      Originally posted by perkan View Post
      undra när du skulle börja bygga på allvar. tråkigt besked då hoppas hörseln återhämtar sig till slut o att du får en chans att bygga ljud på allvar. lycka till med bilen för övrigt. blir väl mer grejer till bilen i stället för ljud nu då


      köpte inte du någon stetsom steg med? nyfiken på om de är till salu
      Ja tack! Det är fruktansvärt tråkigt. Jo det blir en hel del nya saker så som sprut, h-profil stakar, 7a kammar, TB70 turbo osv..

      Hoppas verkligen det blir bättre.

      Edit: Stetsom steget är redan sålt till punti här på forumet tyvärr!

      Comment


      • #4
        Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

        haha. okej. är sugen på ett lite mindre stetsom steg till bruks bilen. jaja. lycka till med bil bygget. kan man inte spela i från andra så kan man gasa i från dom hoppas du får en jävla snurr på audin nu. så får vi se när de smyger igång ett nytt ljud bygge.
        Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

        Comment


        • #5
          Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

          Originally posted by perkan View Post
          haha. okej. är sugen på ett lite mindre stetsom steg till bruks bilen. jaja. lycka till med bil bygget. kan man inte spela i från andra så kan man gasa i från dom hoppas du får en jävla snurr på audin nu. så får vi se när de smyger igång ett nytt ljud bygge.
          Kolla med frode på ljudgaragen, han är bra att ha o göra med.

          Jo det skall nog bli lite snurr allt, kommer att åka på lite tävlingar i vår/sommar ändå.. det är ju trots allt ett av mina största intressen.

          Ang snurren på audin så siktar jag på runt 700 motor hästar. (för att sedan pysa ner laddet och lära mig hantera effekten successivt) Om man nu lyckas få snurr på sakerna.
          Last edited by Dawe_A; October 24, 2009, 19:00.

          Comment


          • #6
            Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

            synd perkan hehe

            och tråkigt detdär med din hörsel dawe, jag som ville tävla mot dig =(
            För mycket är lagom

            Comment


            • #7
              Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

              Originally posted by Punti View Post
              synd perkan hehe

              och tråkigt detdär med din hörsel dawe, jag som ville tävla mot dig =(
              ja eller hur.. Du hade ändå inte haft en chans

              Comment


              • #8
                Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

                Fyfan vad tråkigt Dawe!

                Comment


                • #9
                  Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

                  Originally posted by Svenn3SaataN View Post
                  Fyfan vad tråkigt Dawe!
                  Ruskigt tråkigt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Feta grejjor säljes. HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

                    3000;- bjudet för MD43 steget, splitter nytt aldrig använt.

                    någon som bjuder över?


                    For faaen, trodde det var ni som köpte lite "high end" prylar här i sverige... är mds mer intressant? ;-)
                    Last edited by Dawe_A; October 28, 2009, 14:49.

                    Comment


                    • #11
                      Re: HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

                      han som skulle köpa md43an hoppade av... säljer det för 3000;- & det är billigt för ett oanvänt Md43 steg.

                      ingen som är sugna på lite high end? Bjud på grejjorna!

                      Comment


                      • #12
                        Re: HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

                        MItt bud står än mvh Dagge

                        Comment


                        • #13
                          Re: HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

                          Mitt med

                          Comment


                          • #14
                            Re: HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

                            bud? ingen som vill spela högt eller!?

                            Comment


                            • #15
                              Re: HD12;or, 4kanals steg, MB högtalare, Alpine 9887

                              ingen som är sugen?

                              Comment

                              Working...
                              X