Bilstereoforum - Sveriges största forum för bilstereo  

Go Back   Bilstereoforum - Sveriges största forum för bilstereo > Installation, inställningar, musik och tävlingar > Allmän diskussion och frågor

Allmän diskussion och frågor Här diskuteras allt inom bilstereo som ej passar i annan kategori.

Reply

Thread Tools
Old July 29th, 2019, 23:52   #1
ziph
Junior Member

Default slutstegen är på hela tiden

tjena koppla nyligen in nya högtalare samt ett till slutsteg i min bil. Kopplade så den fick ström av mitt andra slutsteg och nu helt plötsligt stängs aldrig slutstegen av förutom när man tar av pluspolen på batteriet. någon som kan någon lösning? eller ska jag köpa nytt kabelkit och göra allt ordentligt?

Får även generatorsurrande från mina högtalare, kan det ha någoting o göra med att jag har tagit ström av mitt andra slutsteg?

Tack i förhand
ziph is offline   Reply With Quote
Old July 30th, 2019, 10:21   #2
Nordenmark
Senior Member

Nordenmark's Avatar

Rep Power: 300 Nordenmark is a splendid one to beholdNordenmark is a splendid one to beholdNordenmark is a splendid one to beholdNordenmark is a splendid one to beholdNordenmark is a splendid one to beholdNordenmark is a splendid one to beholdNordenmark is a splendid one to behold
Default Re: slutstegen är på hela tiden

Var på ditt första steg tog du steöm och var får de remote-sugnal ifrån?
Vissa steg har en inställning för om de skall startas via remotesignal från huvudenheten eller om de skall känna av om det kommer en musiksignal in.

Thread Tools

Posting Rules