Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

    Jag handlade av blekinge bilradio för några årsedan o verkar va den ända som haft strul som inte handlar om flytten av lagret.

    Alla andra verkar nöjda med Blekinge bilradio så jag hoppas dom löser problemen, inte för att jag kommer handla där igen då jag lärde mig att det går fortare o är bättre service att åka o besöka en svensk butik eller importera från usa.

    Comment


    • #32
      Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

      Jag bruka inte vara den som klaga men när man läser om snabba leveranser och det nu gått över 6 veckor och inte hänt något blir man ju vansinnig!
      Betalade varona direkt vid beställning för extra snabb leverans var min tanke.
      Har mailat och fått svar att det kommer i veckan nu i flera veckors tid.
      Nu är det inte jag som ska ha varona utan en som jag hjälper som nu tro att jag blåst denna. Har bett om att få pengarna tillbaka men enda svar på den frågan var att varona kommer i veckan. Man kan ju undra vilken vecka vi snackar om.
      Vad tycker ni att jag borde göra? Anmälla detta??
      Det var i alla fall tur jag inte hann göra min stora beställning till min egna bil.
      Är det någon som har koll på om dom verkligen flytta sitt lager eller laggt ner och nu blåser alla på pengar??
      Så vad ni än gör betala inte i förskott!!!!!!!
      Varning!

      Comment


      • #33
        Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

        Tobie, du behöver inte oroa dig för att dom blåser dig på pengar!
        Kollat så det inte är leveranstid på något du beställt?

        Jag betalade också i förskott, det tog 12 dagar innan jag fick mitt.
        men det berodde på att det var 10 dars leverans på något av det...

        Comment


        • #34
          Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

          Originally posted by Tobie View Post
          Jag bruka inte vara den som klaga men när man läser om snabba leveranser och det nu gått över 6 veckor och inte hänt något blir man ju vansinnig!
          Betalade varona direkt vid beställning för extra snabb leverans var min tanke.
          Har mailat och fått svar att det kommer i veckan nu i flera veckors tid.
          Nu är det inte jag som ska ha varona utan en som jag hjälper som nu tro att jag blåst denna. Har bett om att få pengarna tillbaka men enda svar på den frågan var att varona kommer i veckan. Man kan ju undra vilken vecka vi snackar om.
          Vad tycker ni att jag borde göra? Anmälla detta??
          Det var i alla fall tur jag inte hann göra min stora beställning till min egna bil.
          Är det någon som har koll på om dom verkligen flytta sitt lager eller laggt ner och nu blåser alla på pengar??
          Så vad ni än gör betala inte i förskott!!!!!!!
          Varning!
          Detta är inte flashback så lugn i bussen.

          Dom kommer INTE blåsa dig på några pengar, det sätter jag mitt liv på mer eller mindre.

          Strul kan de flesta företag råka ut för, Blekinge Bilradio finns på forumet så
          du kanske kan få dig en förklaring.

          Less på folk som hivar ur sig varningar till höger och vänster på ett publikt forum, ta upp det med Blekinge Bilradio istället.
          För på sex veckor borde du haft möjlighet att prata med dom minst EN gång i alla fall.

          Du har all möjlighet i världen att kontakta ARN och rådgöra med dom om ditt ärende.

          Jag tror det kommer lösa sig alldeles utmärkt.
          Builder of the Metallica Tribute Car

          Comment


          • #35
            Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

            Originally posted by Tokken View Post
            Detta är inte flashback så lugn i bussen.

            Dom kommer INTE blåsa dig på några pengar, det sätter jag mitt liv på mer eller mindre.

            Strul kan de flesta företag råka ut för, Blekinge Bilradio finns på forumet så
            du kanske kan få dig en förklaring.

            Less på folk som hivar ur sig varningar till höger och vänster på ett publikt forum, ta upp det med Blekinge Bilradio istället.
            För på sex veckor borde du haft möjlighet att prata med dom minst EN gång i alla fall.

            Du har all möjlighet i världen att kontakta ARN och rådgöra med dom om ditt ärende.

            Jag tror det kommer lösa sig alldeles utmärkt.
            Spelar väll ingen roll vilket forum det är?
            Om allt stämmer så är det så oseriöst och dåligt skött företag!

            När kommer det lösa sig är väll frågan, att det kommer lösa sig någon gång är ju självklart men bara för det så kanske man vill att det ska gå smidigt!
            sigpic

            Ägare av DekorTeknik
            Gå in och gilla!

            Comment


            • #36
              Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

              Originally posted by Antonic View Post
              Spelar väll ingen roll vilket forum det är?
              Om allt stämmer så är det så oseriöst och dåligt skött företag!

              När kommer det lösa sig är väll frågan, att det kommer lösa sig någon gång är ju självklart men bara för det så kanske man vill att det ska gå smidigt!
              Som jag själv sagt innan tycker jag (av vad jag sett och hört) att det har barkat ganska mkt neråt sedan Jimmy inte sköter packning osv själv utan det är utlejt till ett externt företag.
              Men samtidigt kan jag förstå honom då hans arbetsdagar inte såg ut som för gemene man......
              Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
              ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

              Comment


              • #37
                Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                Originally posted by Tokken View Post
                Detta är inte flashback så lugn i bussen.

                Dom kommer INTE blåsa dig på några pengar, det sätter jag mitt liv på mer eller mindre.

                Strul kan de flesta företag råka ut för, Blekinge Bilradio finns på forumet så
                du kanske kan få dig en förklaring.

                Less på folk som hivar ur sig varningar till höger och vänster på ett publikt forum, ta upp det med Blekinge Bilradio istället.
                För på sex veckor borde du haft möjlighet att prata med dom minst EN gång i alla fall.

                Du har all möjlighet i världen att kontakta ARN och rådgöra med dom om ditt ärende.

                Jag tror det kommer lösa sig alldeles utmärkt.

                Jo visst har jag mailat med dom flera gånger och fått svar på frågan att det kommer i veckan. Men efter den veckan undra man ju givet vis och fråga igen och få då samma svar. Pengarna frågade jag om jag kunde få tillbaka men det fick jag inte något svar på. Om det nu finns så pass stora strul skulle jag uppskatta ett riktigt och korekt svar i stället för att bli lovad vecka för vecka.
                Det man vill veta på ett sånt här forum är ju givet vis om jag är ensam om detta eller om många fler råkat ut för samma sak och om någon har fått varor den senaste tiden.

                Comment


                • #38
                  Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                  det är även så på privatpersoner på detta forum man fixa grejor men får aldrig betalt men ändå har den person kurage att hänga kvar på detta forum detr tycker jag är jävligt dålig stil

                  Comment


                  • #39
                    Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                    Originally posted by fcmg View Post
                    det är även så på privatpersoner på detta forum man fixa grejor men får aldrig betalt men ändå har den person kurage att hänga kvar på detta forum detr tycker jag är jävligt dålig stil
                    Visst är det så men förstår inte riktigt hur det har med blekinge Bilradio att göra?
                    sigpic

                    Ägare av DekorTeknik
                    Gå in och gilla!

                    Comment


                    • #40
                      Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                      Jag handlade av dom för ca ett halvår sedan, Alltså innan flytten.
                      Bland dom trevligaste företagen jag har handlat av iallafall. Jag ringde till honom och han hjälpte mig med saker som jag inte ens hade köpt där.. Snabb leverans osv

                      Comment


                      • #41
                        Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                        Originally posted by Antonic View Post
                        Visst är det så men förstår inte riktigt hur det har med blekinge Bilradio att göra?
                        du behöver inte förstå men situationen är den samma

                        Comment


                        • #42
                          Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                          Originally posted by Mkjn2 View Post
                          Jag handlade av dom för ca ett halvår sedan, Alltså innan flytten.
                          Bland dom trevligaste företagen jag har handlat av iallafall. Jag ringde till honom och han hjälpte mig med saker som jag inte ens hade köpt där.. Snabb leverans osv

                          Var hittade du nummret?
                          Kolla man på kontakt på deras hemsida så finns bara mail adress.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                            Hej!

                            Testa detta nummer:
                            http://http://www.hitta.se/Blekinge%20bilradio/företag_och_personer

                            För övrigt kan jag säga att jag bara har goda erfarenheter av Blekinge Bilradio.
                            Jag är säker på att Jimmy gör sitt yttersta för att rätta till alltsammans.
                            Last edited by PhoenixG; August 2, 2012, 23:23.
                            sigpic

                            What does not kill you, simply makes you.........stranger.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                              Nu har jag fått det sista av det jag beställde. Tog över 50 dagar. Bemötandet jag fått när jag fått personliga svar har dock varit helt okej men till och från har jag bara velat ge upp hela bygget.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Blekinge Bilradio - Strulföretag eller inte?

                                Jag beställde ett par paket dämpmatta och lite småsaker för ett par veckor sedan, dom kom inom 3 dagar så för mig har det då inte varit några som helst problem. Trist att en del ska behöva drabbas så hårt, kan förstår att det är kämpigt för dom nu under flytten men då borde väl alla leveranser fördröjas och inte bara en del.
                                Mitt projekt: Volvo V60
                                BRL - B2 & Dayton

                                More to come...

                                Comment

                                Working...
                                X