Announcement

Collapse
No announcement yet.

Högnivå till låg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Högnivå till låg

    Hur gör man med en modern bil i detta fallet en vw polo 2017.
    Ska ju ta ut signal från högnivå till lågnivå, finns det nån form av adapter
    Att sätta i isokablaget som ger koppling till högnivå eller är det bara klippa
    Och löda?
    Eller hur bär man sig åt?
    Är inte så jätte sugen på att börja klippa i kablar.
    Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
    "The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."
    Facebook: husse bygger gladenwagon
    Instagram: husse_bygger_gladenwagon

  • #2
    Re: Högnivå till låg

    Originally posted by huSSe
    Hur gör man med en modern bil i detta fallet en vw polo 2017.
    Ska ju ta ut signal från högnivå till lågnivå, finns det nån form av adapter
    Att sätta i isokablaget som ger koppling till högnivå eller är det bara klippa
    Och löda?
    Eller hur bär man sig åt?
    Är inte så jätte sugen på att börja klippa i kablar.
    Kolla ifall du kan hitta ett ISO-kablage till din bil som du kan koppla emellan stereon och kontakten in till stereon och klipp de kablar du behöver på ISO-kablaget. Tanken var att jag skulle göra så, men det fanns inte till min bil. Jag fick klippa.

    Comment


    • #3
      Re: Högnivå till låg

      Originally posted by Eazy View Post
      Kolla ifall du kan hitta ett ISO-kablage till din bil som du kan koppla emellan stereon och kontakten in till stereon och klipp de kablar du behöver på ISO-kablaget. Tanken var att jag skulle göra så, men det fanns inte till min bil. Jag fick klippa.
      Tack för svar, tror jag hitttat just den kontakten jag ska ha. Har beställt får se om nån vecka, blev iof rekommenderad av en snubbe som köpt likadan adapter.
      Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
      "The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."
      Facebook: husse bygger gladenwagon
      Instagram: husse_bygger_gladenwagon

      Comment


      • #4
        Re: Högnivå till låg

        Finns färdiga som bara är att trycka ihop, finns i 2 olika varianter ... 16 eller 28 stifts variant.

        sigpic

        We know the Rolex feeling, only the best are copied.

        Ljudbyggaren sedan 1998

        Importör av Mosconi, Gladen
        Se oss på Facebook för nyheter.

        Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

        Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

        International Head Judge och numera även kallad besserwisser

        Comment

        Working...
        X